حمایت استاندار، خروجی جلسه 4 ساعته هیات مدیره

b_150_100_16777215_00_images_stories_nikbakht_eftekhari.pngبعد از ظهر دیروز جلسه هیات مدیره باشگاه پاس تشکیل شد و اعضای هیات مدیره در این جلسه مطالب مختلفی را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

 

به گزارش خبرنگار "همدان فوتبال"، مهندس نیکبخت (ریاست محترم هیات مدیره) ، سیدعبدی افتخاری (مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان)، امیر حجسته (نماینده محترم مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی) و عبدالحمید رمضانی (مدیر عامل باشگاه پاس همدان) در این جلسه حاضر بودند .

 

در این جلسه که در ساختمان شماره 5 استانداری برگزار شد، ابتدا رمضانی به توضیح شرایط تیم و روند امتیازگیری پرداخت که سیدعبدی افتخاری، مطالبی را به صورت نقد به وی یادآور شد و رمضانی توضیحاتی را در رابطه با نقد افتخاری ارائه کرد.

 

پس از صحبت‌های انجام شده در خصوص شرایط فعلی تیم پاس، نیکبخت گفت: با توجه به سابقه درخشان تیم پاس و اینکه این تیم متعلق به مردم شریف همدان و 8000 شهید والا مقام این استان است، بنا داریم تا با قاطعیت در ادامه مسابقات از تیم حمایت کنیم و تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد پاس به تهران برگردد.

 

وی در پایان افزود: انتظار دارم با حمایتهای مادی و معنوی که از تیم خواهیم داشت مدیر عامل و مجموعه اداری و فنی باشگاه تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند تا تیم پاس در فصل جاری جایگاه مناسبی در جدول کسب کند و با یک برنامه ریزی مناسب در آینده شاهد حضور پاس بزرگ همدان در لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.

 

صحبت‌های استاندار در خصوص حمایت از ماندن پاس در همدان در این مقطع لازم و ضروری به نظر می‌رسید و امیدواریم حمایت‌های استاندار ورزشی همدان از تیم‌های پاس و الوند منجر به صعود این دو تیم به لیگ برتر شود

 

گفتنی است این جلسه از ساعت 14 تا 18 روز دوم اسفند ماه به طول انجامید.

 

 

نظرات   

 
+9 #1 همدانی اصیل 1392-12-03 22:00
برای ما دیگه حرف رمضانی ثابت شد که میگفت تو این شهر کسی نمیتونه به من حرف بزنه یا منو جابحا کنه چون من از جای دیگه حمایت میشم . دمت گرم بتاز . از ماست که برماست . اگه یه همدانی راس کار بود تا الان قیمه قیمش کرده بودیم. تازه بعذ از این همه گند کاری میگن حمایتت میکنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن