در صورت بقاء پاس و الوند در لیگ دسته اول؛

"همدان فوتبال" بازیکنان تاثیر گذار را مورد تشویق قرار می‌دهد

b_150_100_16777215_00_images_stories_hamedanfootball-baner.jpgپایگاه خبری "همدان فوتبال" قصد دارد تا در صورت بقاء دو تیم فوتبال پاس و الوند در لیگ دسته اول، بازیکنان موثر در هفته‌های پایانی را مورد تقدیر قرار دهد.

 

مدیر مسئول پایگاه خبری "همدان فوتبال" در این خصوص گفت: با توجه به شرایط خاص دو تیم همدانی برای بقاء در لیگ دسته اول و نیاز دو تیم به حمایت از سوی کلیه دست‌اندرکاران و متولیان حوزه فوتبال در استان که با تاکیدات مسئولین ارشد و متولیان ورزش استان بر حمایت از دو تیم نیز همراه شده است، بر آن شدیم تا جهت بالاتر بردن انگیزه و و تقویت روحیه بازیکنان، جوایزی را برای بازیکنان تاثیر گذار در بقاء تیم‌ها در هفته‌های پایانی در نظر بگیریم.

 

علی ثقفی افزود: دوست داشتیم وضعیت به گونه‌ای بود که این شرایط را برای صعود دو تیم به لیگ برتر لحاظ می‌کردیم، اما امسال به هر تریتب سال فوتبال همدان نبود و مسائل مالی و مدیریتی در بوجود آمدن این شرایط نقش بسزایی داشتند.

 

وی ادامه داد: هر دو تیم در صورت تلاش قطعا می‌توانند با چند برد جایگاه خود را در جدول هبود بخشیده و از منطقه سقوط به لیگ دسته دوم خارج شوند.

 

ثقفی خاطر نشان کرد: از این هفته تیم کارشناسی "همدان فوتبال"، مسابقات را به طور کامل زیر ذره بین گرفته و بازیکنان موثر در مسابقات را انتخاب نموده تا در پایان رقابتها هدایایی را به آنها تقدیم نماید.

 

مدیر مسئول "همدان فوتبال" در خاتمه تصریح کرد: این هدایا فقط مشمول زنندگان گل‌ها نیست و چه بسا یک دروازه‌بان، مدافع یا سازنده گل مشمول جوایز ما شود.

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن