استاندار همدان در حاشيه حضور خود در ورزشگاه قدس:

براي موفقيت پاس و الوند از هيچ گونه حمايت مادي و معنوي دريغ نمي‌کنيم

b_150_100_16777215_00_images_stories_nikbakht_eftekhari.pngاستاندار همدان گفت: براي موفقيت هر دو تيم پاس و الوند از هيچ گونه حمايت مادي و معنوي دريغ نمي‌کنيم

 

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ، استاندار همدان در حاشيه حضور خود در ورزشگاه قدس اظهار کرد: وظيفه داشتم به عنوان رئيس هيئت مديره و استاندار همدان در ورزشگاه حاضر شوم و ضمن خسته نباشيد به کادر فني و بازيکنان به آنان اعلام کنيم به هر نحو ممکن حامي آنان هستيم.


وي گفت: در رختکن به بازيکنان و کادر فني و مسولان پاس اعلام کردم جايگاه پاس اين نيست و همه تلاش خود را براي کمک به تيم بکار گرفته ايم و به طور قطع بايد جايگاه پاس ارتقا يابد.


نيکبخت بيان کرد: بسيار خوشحال و خرسنديم که هر دو تيم استان امروز پيروز ميدان بودند و حضور ما نيز براي تيم پاس همراه با پيروزي بود.


وي افزود: هر دو تيم داراي بازيکنان و کادر فني خوبي هستند و اميدواريم هر دو تيم بتوانند نتايج بهتري را در ادامه ليگ کسب کنند.


رئيس هيئت مديره باشگاه پاس اظهار کرد: با توجه به سابقه درخشان تيم پاس و اينکه اين تيم متعلق به مردم همدان و هشت هزار شهيد والا مقام اين استان است، بنا داريم تا با قاطعيت در ادامه مسابقات از اين تيم و همچنين الوند حمايت کنيم.


نيکبخت اعلام کرد: براي موفقيت هر دو تيم از هيچ گونه حمايت مادي و معنوي دريغ نمي‌کنيم.

 

تيم پاس همدان در حضور استاندار همدان در هفته بيست و دوم مسابقات ليگ دسته يک فوتبال کشور با پيروزي مقابل البدر بندر کنگ در رتبه يازدهم جدول رده بندي قرار گرفت.

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن