الوند نیازمند كمك تمامي خانواده فوتبال همدان

b_150_100_16777215_00_images_stories_alvand_logo.gifواقعا نمي‌دانیم. الان زمان بسيار كم است و الوند كار سختي در پيش دارد اما با پشتوانه صدها نفر مردمانی كه هوادار فوتبال هستند و كيفيتی که به لحاظ فنی از بازيكنان الوند سراغ داریم، مي‌‌تواند كار بسيار بزرگي انجام دهيم.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، از صميم قلب به خانواده فوتبال همدان می توان اين اميد و انگيزه را داد كه الوند مي‌تواند موفق باشد و البته این تیم به كمك تمامي اين خانواده‌ فوتبال نياز دارد.


بازيكنان مي‌توانند با تلاش، انجام وظيفه و تعصب تیمی به الوند كمك كنند تا اين تيم در لیگ یک بماند. اگرالوند در لیگ یک بماند براي تمام خانواده فوتبالوست همداني خوب است، چون از اين صعود فرزندان فوتبالیست آنان، استعدادهای فوتبال و تمامي بازيكنان، مربيان و رسانه‌هاي فوتبال سود مي‌برند.


در هر صورت صدها همدانی باید پشت اين تيم باشند و باید دوباره با حضور در ورزشگاه آشتي مي‌كنند. کادر فنی و بازیکنان الوند قطعا تمامي تلاششان را خواهند كرد تا این تیم امتيازاتش را جمع كند و در لیگ یک بماند. البته در اين مسابقات هيچ چيز قابل پيش‌بيني نيست.  شرایط بسيار دشوارتر از قبل است. با اين حال احساس بسيار خوبي داریم، چرا كه هواداران فوتبال را قطعا در كنار تیم مي‌بينیم.

 

کادر فنی با این حمایت ها می تواند با تمام وجود كار کند تا الوند بتواند در لیگ یک بماند.

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن