تساوی ارزشمند رسانه ورزش همدان در فوتسال جام فجر

درخشش دروازه بان، پاداش سرمربی

b_150_100_16777215_00_images_stories_khabarnegaran.jpgتیم رسانه ورزش همدان در چهارمین دیدار خود در مسابقات جام فجر به میزبانی باشگاه شهرداری توانست مقابل تیم قدرتمند شهرداری منطقه چهار به تساوی دست یابد تا برای صعود از این گروه راه خود را هموار کند.

 

به گزارش خبرنگار همدان فوتبال، تیم رسانه ورزش تحت هدایت علی ثقفی سرمربی خود در این بازی به تساوی چهار بر چهار دست یافت تا با هفت امتیاز همچنان در جایگاه دوم گروه ب قرار گیرد.

 

میثم ناصرنژاد، حامد سیفی، جواد همدانی و حمید غلامی گل های تیم رسانه ورزش در این دیدار با به ثمر رساندند تا بازی پایانی این تیم مقابل معاونت شهرسازی سرنوشت ساز شود.

 

درخشش سعید صادق زاده دروازه بان تیم رسانه ورزش نیز نحسین همگان را برانگیخت. صادق زاده توانست در این بازی چندین موقعیت مسلم گلزنی حریف را مهار کند و نقش بسزایی در تساوی رسانه ورزش داشت که در پایان بازی با دریافت پاداش از سرمربی تیم، مزد زحمات خود را گرفت.

 

تیم رسانه ورزش در صورت شکست در این بازی شانس کمتری برای صعود داشت. رسانه ورزشی ها ابتدا با دو گل میثم ناصرنژاد و جواد همدانی از حریف پیش افتادند اما تیم حریف با به ثمر رساندن سه گل متوالی نیمه اول را به سود خود پایان برد. در نیمه دوم بازهم رسانه ورزش با سماجت حمید غلامی و دخالت روی توپ دروازه بان حریف توانست گل تساوی بخش را به ثمر برساند.

 

تیم شهرداری منطقه چهار در ادامه گل چهارم را به ثمر رساند تا در چهار دقیقه پایانی بازی آسوده خاطر به حفظ جریان بازی ادامه دهد. تغییرات علی ثقفی سرمربی تیم بازهم جواب داد و این بار حامد سیفی با به ثمر رساندن گل زیبا آب پاکی را روی دستان حریف ریخت تا آنها نتوانند در جدول بالاتر از رسانه ورزش قرار بگیرند.

 

در این بازی هر چند مجتبی دی آبادی مدافع تیم رسانه ورزش اشتباهاتی را نیمه نخست بازی داشت اما در نیمه دوم به مراتب بهتر ظاهر شد تا در غیاب امیر غلامی مدافع گلزن رسانه ورزش به تساوی تیمش کمک کند.


جلال محمدکریمی نیز یکی از ستاره های این بازی بود و به تنهایی توانست در قلب خط دفاع رسانه ورزش موثر واقع شود.


فرشید گل محمدی سرپرست تیم رسانه ورزش همدان نیز باوجود خستگی زیارت کربلای معلی، در این بازی در کنار تیم بود و به خوبی جو خارج از مسابقه را که تیم حریف برای کسب پیروزی به حساسیت آن افزوده بود، جمع کرد.


تیم منتخب خبرنگاران ورزشی استان همدان متشکل از حامد سیفی و سعید شاهسوند (خبرگزاری ایسنا) جلال محمدکریمی (هفته نامه همدان سلام)، میثم ناصرنژاد (خبرگزاری ایرنا)، امیر غلامی و حمیدرضا غلامی (هفته نامه آوای الوند)، محمدحسین نوری فر و سعید صادق زاده (روزنامه همدان پیام)، مجتبی دی آبادی (خبرنگار ورزشی)، جواد همدانی (باشگاه خبرنگاران جوان) تشکیل شده که سرپرست آن برعهده فرشید گل محمدی است و علی ثقفی هدایت این تیم را برعهده دارد.

 

تیم رسانه ورزش ساعت 18 عصر شنبه هفدهم اسفندماه جاری در آخرین بازی خود باید به مصاف معاونت شهرسازی برود. برتری در این بازی راه صعود رسانه ورزش به نیمه نهایی مسابقات خواهد بود.

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن