سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

دوست دارم تیمی که همدان می آید با یک استان طرف باشد!

b_150_100_16777215_00_images_stories_khoramzi.jpgعبدالرحیم خرمزی سرمربی بوشهری الوند همدان این روزها تمام تمرکزش را بر روی نتیجه گیری تیمش معطوف کرده و حتی در بسیاری از ساعات روز هم تلفن همراه خود را پاسخگو نیست و ترجیح می دهد اغلب ساعات روز به شرایط تیمش به لحاظ فنی و روانی برسد.

 

خرمزی بیش از آنکه تمام توان خود را صرف امور فنی و تاکتیکی تیمش کند به مسایل روحی و روانی بازیکنان اهمیت می دهد.


گزیده ای از گفت وگوی تفصیلی "همدان فوتبال" با سرمربی جنوبی الوند همدان را بخوانید:

 

* تا حد توان کمک می کنم

من در شرایط سخت تیم را تحویل گرفتم و بار مسوولیت سنگین آنرا پذیرفتم. برای من ماندگاری تیم مهم است و برهمین اساس باید تمام تلاش خودم را بکار بگیرم که این اتفاق خوشایند بیفتد. البته تلاش مجموعه تیم همین موضوع است و انتظار دارم سایر ارکان حمایتی هم همراه تیم شوند.

 

* سکوها تشنه هواداران است

حیف است ورزشگاه قدس همدان در شرایط حساس قعلی خالی از تماشاگر باشد. تیم ما این روزها نیاز به تماشاگران همدانی دارد. به من گفته اند که الوند محبوبیت زیادی نزد هواداران دارد. به هر حال استخوانبندی تیم هم نفرات بومی هستند و انتظار دارم فوتبالدوستان همدان به حمایت از تیم برخیزند. دوست دارم تیمی که همدان می آید با یک استان طرف باشد!

 

* تساوی دردی از ما دوا نمی کند

در این بازی های باقی مانده هرگز به فکر تساوی نیستم. البته این تفکر تمامی مربیانی است که تیم هایشان در انتهای جدول خطر سقوط تهدیدشان می کند. ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم. باید در این بازی های باقی مانده فقط به فکر بردن باشیم نه تساوی!!

 

* سیستم ما هجومی است

برای رسیدن به پیروزی طبیعتا باید به فقط به فکر حمله باشیم. ما به پیروزی نیاز داریم و این پیروزی فقط با تفکرات هجومی کارساز می شود. طبیعی است که شاید در این بین هم گل هم بخوریم و بازی نتیجه اش پرگل شود، مثل بازی با گهر درود. البته بازی با گهر موقعیت های زیادی هم داشتیم که به هدر رفت. در مجموع فقط دنبال سه امتیاز هستیم.

 

* بازیکنان به خودباوری رسیده اند

خوشبختانه بازیکنان ما با انگیزه بهتری تمرینات را ادامه می دهند. پیروزی مقابل گهردرود باعث شد تا بازیکنانم باردیگر به خودباوری لازم دست یابند که خواستن توانستن است و آنها می توانند در بازی ها بهتر از این کار کنند.

 

* وقت اظهارنظر در خصوص تیم نیست!

بازیکنان فعلی ابزارهای ما هستند و اینکه من بگویم تیم خوب بسته شده یا بد، وقت خوبی نیست. باید توانایی را داشته باشیم تا بهترین استفاده را از این ابزارها داشته باشیم. این ها دارند صادقانه تمرین می کنند و در مسابقات تلاش می کنند. البته ضعف هایی هم است به خصوص مشکل روبه جلو و گلزنی که داریم این نقیصه را هم برطرف می کنیم.

 

* ناچاریم فقط حمله کنیم

الان با این شرایط ناچارم که قط به فکر بازی روبه جلو و حمله باشیم. اگر جلوی گهر به تساوی رسیده بودیم، کاری از پیش نمی بردیم. بازی های باقی مانده هم باید ببریم. همین...

 

* تماشاگران سنگ تمام بگذارند

از تماشاگران همدانی می خواهم در این بازی های باقی مانده با به فراموشی سپردن گذشته ، از دو تیم پاس و الوند حمایت کنند. فقط چند بازی فرصت داریم که به حفظ دو تیم کمک کنیم. از همه می خواهم در کنار تیم باشند. از مسوولان گرفته تا تماشاگران


* مصدومیت و محرومیت ها پاشنه آشیل تیم

متاسفانه هر بازی با بازیکنان مصدوم و محروم مواجه هستیم. اکنون هادی زرین ساعد را در دروازه نداریم. امین شجاعیان هم محروم است. البته به توانمندی صدرا بهبهانی در درون دروازه ایمان دارم. او می تواند یکی از بهترین بازی های فصل جاری خود را به نمایش بگذارد. در مجموع همه باید این هفته یک بازی خاطره انگیز را نمایش بگذاریم. هدف ما فقط برد است.

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن