مدیرعامل الوند :

تماشاگران حمایت کنند تا در لیگ بمانیم

b_150_100_16777215_00_images_stories_yadi-daftar.jpgمدیرعامل باشگاه الوند همدان گفت: تماشاگران اگر تیم را دوست دارند، به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند تا در لیگ یک بمانیم.

 

بهرام یدی در گفت و گو با خبرنگار "همدان فوتبال"، افزود: در شرایط فعلی مهمترین کار مردم و مسوولان حمایت از تیم های الوند و پاس است تا هر دو تیم در لیگ بمانند که این به نفع همه است.


وی درادامه اظهار داشت: بازيکنان الوند همیشه ثابت کرده اند که مرد روزهاي سخت هستند و این موضوع در بازی های لیگ دو نیز اثبات شد.


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی الوند همدان گفت : الحمدالله بازی خیلی خوبی برابر گهر انجام دادیم اما خودم استرس خیلی بالایی داشتم ولی می‌دانستم که بازیکنان ما مرد روزهای سخت هستند.


وی افزود: تصور می‌کنم اگر به همین شکل جلو برویم می‌توانیم مسابقات آینده را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و اعتقاد دارم نباید دیدارهای آینده را ساده بگیریم.


یدی تاکید کرد: خوشحالم در بازی با گهر هم پیروز شدیم و هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.


وی در خصوص اینکه آیا پاداشی به الوندی تعلق می‌گیرد یا خیر، گفت: پاداشی در نظر گرفته‌ایم و استاندار هم قول‌هایی داده که خودشان اعلام می‌کنند.

 

یدی افزود: باید بجنگیم و بردن حق ماست. با رفاقت و بازی خوب می شود چهار بازی آینده را برد اگربازی های آینده سخت است اما تجربه نشان داده است که الوندی ها مرد روزهای سخت هستند و این موضوع را در بازی های لیگ دو نیز ثابت کردند.

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن