عملکرد الوندی ها چیزی در حد محلات؛

گويا سرمربي الوند در خواب بود!

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_alvand_alvand_golgohar92_a-g_12.jpgبازی کم تحرک و کسل کننده الوندی ها مقابل گل گهرسیرجان در حالیکه حریف برای کسب حداقل امتیاز به میدان آمده بود، صدای هواداران را هم درآورد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، الوند در این بازی نظم لازم را نداشت و روی آوردن به بازی مستقیم سبب شد تا تاکتیک گل گهرسیرجان به این تیم بچربد و الوند نتواند کاری از پیش ببرد.

 

با وجود اینکه بازی از جناحین و ارسال توپ های عرضی می توانست منجر به تزلزل خط دفاعی گل گهرسیرجان شود اما الوندی ها فقط روی به بازی مستقیم آوردند تا گل گهر بهتر بداند که چکار کند!


اشتباهات خط دفاعی، تعطیلی خط میانی و کم تحرکی خط تهاجمی الوند به سود گل گهر بود و این تیم توانست در بهترین لحاظ بازی به گل برسد.

در این بازی مشخص نبود که آیا بازیکنان توان خلق راه های نفوذ و گلزنی را نداشتند یا کادر فنی نمی داند که چکار می کند.


الوند در این بازی شاداب نبود، در 18 قدم دست پاچه و گم بازی کرد، بازیکنان از یکدیگر توقع جبران اشتباهات را داشتند و بازی های فردی بیش از گروهی بود.

 

تعویض های الوند هم به موقع و حتي درست صورت نگرفت و در حالیکه گل گهری ها با تعویض های مناسب به قصد سرعت دادن بیشتر به بازی دست زدند، کادر فنی الوند دیر و بی موقع تغییرات را ایجاد کرد. تغییراتی که سودبخش نبود و ای کاش زودتر از آن شکل می گرفت.


نظرات   

 
+2 #4 علیرضا 1392-12-17 15:19
خرمزی دانش فنی بالایی داره اما قبل از اومدنش کار الوند تموم بود
 
 
+2 #3 فرهاد 1392-12-17 09:02
چرا هیچکس نمیگه رضا طلایی چه بلایی سر تیم آورد نیم فصل همه بازیکن های خوب تیم رو فرستاد رفتن مگه خسروی بد بود سید جمال الان داره تو گیتی پسند بهترین بازی هارو انجام میده این تیم رو طلایی به این روز انداخت خدا خیرش نده که با احساسات مردم این شهر بازی کرد
 
 
+1 #2 علی پژمان 1392-12-17 08:14
الوند قربانی دسیسه های بازی با پرسپولیس تهران شد .این رو من نمی گویم آمارهای باخت الوند از زمان بازی با پرسپولیس می گویند .آقای یدی از زمان بازی با پرسپولیس چه بلایی سر الوند آوردند که اکنون این تیم بار سفر به لیگ دسته دو را بسته است . تیمی که قبل از بازی با پرسپولیس مدعی صعود بود وآمارها هم گویای همین ادعا بودند اکنون حسرت یک برد شیرین بر دل الوندیها مانده است ......
 
 
+1 #1 رضا 1392-12-16 23:38
گفته بوديم اگه مربيه خوبى بود تو استان خودش كار ميكرد
نه كارنامه داره نه مربيه قابليه
يدى با اين انتخابش تيمو برد دسته ٢
فقط اميدخان طيرى بدرد تيمهاى همدانى ميخوره
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن