آیا نمایندگان فوتبال همدان در لیگ یک باقی می مانند

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas-alvand.jpgدر حالی به هفته های پایانی مسابقات فوتبال لیگ دسته یک نزدیک می شویم که تیمهای پاس و الوند همدان برای ماندن یا نماندن در لیگ دسته یک با اما و اگرهایی مواجه شده اند.


 

به گزارش "همدان فوتبال"، تیم فوتبال پاس همدان که در هفته 23 لیگ دسته اول باشگاههای کشور با کسب امتیاز مساوی در مقابل تیم نفت و گاز گچساران یک پله خود را در جدول بالا کشید امید و جان تازه ای در اردوی این تیم برای ماندن در لیگ دسته یک تزریق کرد.

 

تیم فوتبال پاس همدان در حال حاضر با کسب 23 امتیاز در رتبه 10 جدول مسابقات گروه ب قرار گرفته تا تیمهای ابومسلم و البدر بوشهر با 22 امتیاز رقیبان جدی تیم پاس برای سقوط نکردن به لیگ دسته دو باشگاههای کشور باشند.

 

پاس همدان در هفته بیست و چهارم میزبان تیم ته جدولی پرسپولیس شمال است که امید می رود با توجه به اراده بالای بازیکنان تیم پاس همدان برای ماندن در لیگ یک این تیم نسبتا آسان و ضعیف را جمعه آینده در همدان شکست دهند.

 

تیم فوتبال پاس در هفته بیست و پنجم این رقابتها میهمان تیم سوم جدولی پارسه تهرانی است که در بازی رفت در همدان دو بر صفر در مقابل آن تن به شکست داد.

 

اگر چه این مسابقه سخت ترین مسابقه پاس در سه بازی باقیمانده مسابقات لیگ دسته یک است اما کسب امتیاز در این مسابقه نیز به بقای تیم پاس در همدان کمک خواهد کرد.

 

پاس در هفته پایانی در همدان میزبان یکی از رقبای خود یعنی تیم ابو مسلم مشهد است که این مسابقه برای تیم پاس حکم مرگ و زندگی دارد و پاس نباید در این مسابقه ببازد و در صورت مساوی یا برد شانس خود برای ماندن در لیگ را افزایش خواهد داد هر چند این مسابقه با توجه با دو بازی دیگر می تواند حساسیت را مشخص کند.

 

با در نظر گرفتن مسابقات رقبای تیم پاس یعنی ابومسلم و البدر مشخص می شود که شانس پاس برای ماندن در لیگ دسته یک به مراتب بیشتر می باشد چرا که تیم ابومسلم دو بازی خارج از خانه و یک بازی داخل خانه دارد ضمن اینکه ابومسلم در بیرون از خانه باید با تیمهای نفت مسجد سلیمان تیم صدر جدولی و تیم پاس یعنی اصلی ترین رقیب خود برای بقا در لیگ بازی کند و تنها در یک مسابقه میزبان آلومینیومی است که در رتبه 9 جدول قرار دارد.

 

همچنین تیم البدر بوشهر دیگر رقیب پاس نیز در وضعیتی مشابه با تیم ابومسلم دو بازی در خارج از خانه در مقابل تیمهای پیکان و ایران جوانی دارد که هر دو تیم از تیمهای بالای جدول هستند و تنها در یک مسابقه یعنی راهیان کرمانشاه میزبان است که جدال دو تیم برای ماندن در لیگ بر حساسیت این بازی می افزایدو بنا بر این تیم البدر هم کار سختی برای ماندن در لیگ دارد.

 

به هر صورت جدول نشان می دهد که تیم پاس همدان با کسب تنها چهار امتیاز از سه بازی به شرط نباختن به ابو مسلم تقریبا ماندنش در لیگ دسته یک باشگاههای کشور حتمی است.

 

و اما تیم الوند همدان که با کسب 21 امتیاز در رتبه 12 جدول مسابقات قرار دارد کار سختی برای ماندن در لیگ دارد چرا که در حال حاضر رقبای اصلی آن دو تیم نیروی زمینی و فولاد یزد هستند که هر کدام با 27 امتیاز در رده های بالاتر از الوند قرار دارند.

 

تیم فوتبال الوند در صورتی می تواند در لیگ دسته یک باقی بماند که سه بازی باقیمانده خود در برابر تیمهای نساجی قائمشهر، نیروی زمینی و سیاه جامگان را ببرد.

 

و تیمهای نیروی زمینی و فولاد یزد نتوانند امتیازی در مقابل رقبای خود کسب کنند ؛ چیزی که بسیار دشوار است چرا که سیاه جامگان حریف پایانی تیم الوند ، صدرنشین گروه الف است و برای رفتن به لیگ برتر تمامی تلاش خود را برای بردن الوند در این بازی به کار خواهد گرفت.

 

و از طرفی الوند از سه بازی باقیمانده خود دو بازی مقابل نساجی قائمشهر و سیاه جامگان میهمان است و تنها در یک بازی و آن هم در مقابل تیم نیروی زمینی که برای ماندن در لیگ دسته یک رقیب الوند است میزبان می باشد.

 

به هر حال نمایندگان فوتبال استان همدان که اکنون برای بقا در لیگ یک می جنگند به دلیل نداشتن برنامه واحد و نیز جذب نکردن بازیکنان ارزشمند و فنی نه تنها در فکر رفتن به لیگ برتر نبودند بلکه اکنون برای بقا در لیگ دست یک به اما و اگر چشم دوخته اند.

 

گزارش از محسن بهاروند

 

نظرات   

 
+1 #7 amir 1392-12-22 01:43
ایشالا پاس میمونه! لعنت برمدیرعامل دلال :h
 
 
+6 #6 حمیدرضا 1392-12-19 12:30
سلام. پاس 100% می میانه ولی الوند با توجه به شرایطی که داره سقوط میکنه چون 6 امتیاز با تیم نیروی زمینی اختلاف داره
 
 
+6 #5 Ali Pasi. 1392-12-19 12:10
پاس دسته یک مسماند ولی متاسفانه به احتمال بسیار زیاد الوند به دسته دو سقوط میکند و علت وضع نابسامان این دو تیم فقط ضعف مدیریتی است ...!!! مدیرعامل های هردوتیم مقصران اصلی هستند ... رمضانی و یدی
 
 
+6 #4 pas 1392-12-19 11:42
پاس می مانه
 
 
+1 #3 شلمان 1392-12-19 11:38
اگه از بالا بنا برای رفتن هردو تیم باشه!!(که فوتبال ایران با همدان پدر کشتگیشه ثابت کرده)کاریش نمیشه کرد..بایذد نشت و نظاره کرد به این فوتبال پاک!!!!!!!!!!!!!!! :O
 
 
+3 #2 رضا 1392-12-19 01:29
پارسال تيم پاس با اميد طيرى تا يكقدمى ليگ برتر بود
كه نگذاشتن اين اتفاق بيفته ترسيدن پاس بياد ليگ برتر واميد خان مانچينى محبوب بشه
نگاه كنيد امسال كجاييمان
خاك بر سر رمضانى
فقط اميدخان طيرى
 
 
+3 #1 hg,kn 1392-12-18 20:41
از لحاظ آمارهاي جدول تحليل قابل تامل وقبول است ولي اگر بدبينانه نگاه كرده كه اينكه متاسفانه ممكن است نتايج خارج از زمين رقم بخورد بقاء پاس هم ممكن است مورد سوال واقع شود واي به حال الوند.گفتگوي دوستانه با بازيكن حريف وغيره.......... . :h
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن