در پاس چه مي گذرد؟

آمد و شد هاي عجيب در آستانه بازي مرگ و زندگي!

b_150_100_16777215_00_images_stories_upload_morabiyan.jpgشكست پاس برابر تيم پارسه تهران در تعطيلات نوروز و پخش بخشي از درگيري رمضاني مديرعامل پاس در ورزشگاه در برنامه نود يك طرف، اتفاقاتي كه در خفا در مجموعه پاس در حال رخ دادن است سبب شده تا نزديكان و دلسوزان اين تيم در آستانه بازي با تيم ابومسلم خراسان نگران و ضعيت تيم خود شوند.


به گزارش خبرنگار "همدان فوتبال"، روزي كه بابك صمديان از بدنه باشگاه پاس جدا شد خيلي نبايد تعجب مي كرديم. صمديان از جنس اين تيم نبود و با عاشوري شايد آبشان در يك جوب نمي رفت! حالا كه به پاس برگشته اگر تعجب نكنيم عجيب خواهد بود!

 

عاشوري چند ماهي است كه به پاس آمده و حالا كه احساس خطر مي كند و تيمش را لبه تيغ مي بيند عطاي ماندن را به لقايش بخشيده و پاس را تنها گذاشته است. عاشوري در تنها گذاشتن پاس يك همدست هم دارد. يار غار و هميشگي او يعني گروسي كه گويا اين دو مثل پپيشگو رفتار كرده و حدس زده اند كه پاس سقوط خواهد كرد و اگر چنين اتفاقي رخ دهد مقصر اصلي اين ناكامي كسي نخواهد بود جز عاشوري و سپس انگشت اتهام به سوي گروسي نيز دراز خواهد شد!


در چنين اوضاعي عاشوري و گروسي پاس را تنها گذاشته‌اند و شنيده ها حاكي از آن است كه تهران مقصد اين دو بوده است!


بدتر اينكه اميد طيري كه گويا فرشته نجات پاسي ها بهترين لقب اوست به مدد قهرمان سابق آسيا آمده و حضور او در بازي با پارسه از روي سكو و كوچ كردن اين تيم بهترين دليل براي اين مدعاست. از نزديكان باشگاه خبر مي رسد كه در بازي با ابومسلم، پاس را طيري هدايت خواهد كرد! اتفاق نادري كه تنها در فوتبال ما رخ مي دهد!

 

مسئولان پاس صمديان جوان و دلسوز را كه به عنوان يك مربي بومي همواره در كنار اين تيم بوده، به عنوان سپر سقوطي حفظ كرده و او را به تيم بازگردانده‌اند تا در ديدار باقي مانده در كنار زمين حضور داشته باشد و در صورت سقوط همه كاسه و كوزه‌ها را بر سر او بشكنند اما اگر تيم ماند طيري به عنوان فرشته نجات در محافل مطرح گردد.

 

بابك صمديان نيز كه در اين موقعيت قرار گرفته هيچ راه انتخابي ندارد، زيرا وقتي كه با وي در خصوص بازگشت به پاس صحبت شد، خبري از طيري و حرفي از بازگشت وي نبود! اما با پذيرش پيشنهاد بازگشت توسط صمديان، به يكباره سر و كله اميد طيري نيز پيدا شد تا بابك ابتكار عمل را در اختيار نداشته اما به عنوان سپر بلا در صورت سقئط پاس، از وي استفاده شود!


در روزهايي كه پاس به ماندن فكر مي كند و براي فرار از سقوط به دسته دو دست به هركاري مي زند اين هم خود اتفاق جالبي است كه سرمربي تيم بيخيال همه چيز شده و عنان كار به دست صمديان و طيري، (فرشته هاي نجات) پاس سپرده مي شود.


فقط اميدواريم مديران فوتبالي اگر قصد سپردن تيم خود به عاشوري را دارند قبل از اين كار سري به همدان زده و تحقيقات لازم را انجام دهند و مديران غير بومي پاس نيز روزي از قرباني كردن قواي بومي در اين تيم دست بردارند!


 

نظرات   

 
+2 #3 ali motahari 1393-01-18 10:05
عاشوری از رمضانیه.......اگه از جنسش نبود 50 میلیون یک ماهه نمیگرفت....خدا میدانه چقد از 50 میلیون به رمضانی رسیده....به امید خدا ابومسلم که سقوط کرده رو تو همدان میزنیم و میمانیم بعدش رمضانی گورشو گم میکنه.....
 
 
+3 #2 راوي 1393-01-16 21:59
پشت پرده اين آمدوشدها بازكردن راه فرار براي روز مباداست وايكاش بابك صمديان در اين دام نميافتاد گرچه راويان اخبار خبر آوردند كه با اعلام بابك زنجاني در تمايل به فروش امتياز راه آهن يك موسسه اعتباري مالي كه ظاهرآ وابسته به ارگان خاصي است آمادگي خود را براي خريد امتياز راه آهن وانتقال پاس به تهران علني كرده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
+1 #1 Kami 1393-01-16 20:09
چرا شما تقصير كار اصلي اين مشكلات يعني رمضاني و خلف را نميگوييد.
نه آقاي نويسنده عاشوري به اين دليل رفت كه از جنس رمضاني و خلف و كثافت كاري نبود و ديديم كه آقاي رمضاني فقط دنبال كساني ميرود كه از جنس خودش اند را مياورد يعني كساني كه خيلي خوب بلدند ....
لطفا اين نظر را تأييد كنيد
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن