انجام تعهدات مالي شرط ماندگاري

حلاليت طيري در تمرين امروز پاسي ها!

b_150_100_16777215_00_images_stories_omid_tayeri.jpgاميد طيري آخرين بازمانده كادر فني تيم پاس هم غزل خداحافظي سر داد. او كه به گفته رمضاني به عنوان مشاور به تيم پاس ملحق شده بود پس از تمرين امروز تيمش در ورزشگاه شهداي قدس از بازيكنان حلاليت خواست و خداحافظي كرد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، طيري در تمرين امروز كه سيدعبدي افتخاري مديركل ورزش و جوانان استان همدان نظاره گر آن بود، برنامه تاكتيكي تيمش را همراه با بابك صمديان انجام داد و سپس با آرامش كامل بازيكنان را جمع كرد و از آنها بابت رفتنش حلاليت خواست.

 

طيري در اين باره به خبرنگار ما مي‌گويد: پاس مال همداني ها است و هركسي كه در اين تيم آمده هم روزي رفته است. من هم براي تيم شهرم به همدان آمدم تا تلاش كنم به ليگ دو نرود. در خارج از كشور بسر مي بردم كه تماس گرفتند و گفتند بيايم همدان و آمدم. هرچند سال قبل كه تيم را ششم جدول تحويل گرفتم و رهسپار پلي آف كردم ، با بدترين حالت ممكن از پاس مرا كنار گذاشتند.

 

وي اضافه كرد: الان در حالي به پاس آمدم كه ريالي دريافت نكردم و تمركزم را به ماندن تيم معطوف كردم. اما قبل آمدنم شرايطم را به باشگاه گفتم و آنها پذيرفتن كه عمل كنند اما تا الان عملي نشده است. يكي از شرط هاي من پرداخت مطالبات سال قبل حداقل در قالب يك چك بانكي بود كه تاكنون انجام نشده و البته گفته اند كه انجام مي‌شود.

 

من سال قبل تيم را به پلي آف بردم و حتي برنامه داشتم كه چگونه به ليگ برتر برسيم اما حالا هم برنامه دارم كه چطور در ليگ يك بمانيم. من حسن نيت خودم را بابت بازگشت دوباره به تيم پاس و تلاش براي ماندگار كردن اين تيم به ليگ يك نشان داده ام اما انتظار دارم باشگاه هم حسن نيت خود را ثابت كند. دنبال حق اضافي نيستم و فقط مطالبات منطقي ام را مي خواهم همين.

 

نظرات   

 
-1 #3 رضا 1393-01-18 00:31
آقاى افتخارى تروخدا اميد طيرى رو برگردونيد
هم تيمو نگه ميداره هم سال بعد تيمو ميبره ليگ برتر
رمضانى دلالم بركنار كنيد
فقط اميدخان طيرى
بيصبرانه منتظرتيم طيرى مانچينى
 
 
-2 #2 فقط همدان 1393-01-17 20:33
آخه آدم ...

حالا وقت این حرفهاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نگو به خاطر پاس آمدم که باور نمیکنیم...

بازیکنان بی غیرت هم خوب وقتی برای ناز کردن گیر آوردن
 
 
+1 #1 Hosein 1393-01-17 20:27
كم دروغ بگو دلال تو كه آبروي خودتو شهرتو با اون كثافت كاري با خلف و رمضاني بردي آدم فروش تو خيلي كثيفي و فقط تو ي شناسنامه همداني هستي والا حتي نميداني همدان كجاي ايرانه .خواهشمندم نظرم را تأييد كنيد
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن