ماندن پاس در ليگ يك براي فوتبال همدان حياتي است

b_150_100_16777215_00_images_stories_upload_eftekhari93.jpgمدير كل ورزش و جوانان همدان گفت: ماندن پاس در ليگ يك براي فوتبال همدان حياتي است و همه بايد تلاش كنيم كه اين تيم در ليگ يك ابقا شود.


 

سیدعبدی افتخاری در گفت وگو با خبرنگار "همدان فوتبال"، افزود: تدبیر در این بود که پاس در حساس ترین اوضاع فوتبالی خود در لیگ دسته یک قرار بگیرد هرچند حمایت همه جانبه از سوی استاندار همدان و دستگاه ورزش در این مدت از هر دو تيم الوند و پاس انجام گرفت اما در مجموع بازی فردای تیم پاس مقابل ابومسلم نیاز به حمایت ویژه دارد.

 

وی اضافه کرد: بازی پاس مقابل ابومسلم به جهت اینکه برای ماندن در لیگ یک نیاز مبرم به پیروزی در این بازی دارد بسیار حایز اهمیت است و از تمامی مسوولان و هواداران دوستدار پاس می خواهم فردا حضور پرشور در ورزشگاه داشته باشند.

 

افتخاری بیان داشت: در تعطیلات نوروز و نیز روزهای اخیر بازدید مستمر از تمرین تیم پاس داشته ایم و هر حمایتی که نیاز بوده را نسبت به این تیم انجام دادیم اما انتظار داریم در سایه این حمایت ها، کادر فنی و بازیکنان نیز تلاش خود را برای کسب سه امتیاز در این بازی داشته باشند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: پاس در این روزها نیاز به همدلی و وفاق دارد و از رسانه ها هم می خواهیم نسبت به روحیه دادن به تیم بپردازند تا شرایط بهتری در جهت کسب موفقیت در این مسابقه مهیا شود.

 

افتخاری افزود: در بازی فردا انتظار داریم سکوهای ورزشگاه مملو از تشویق تماشاگران شود و بازیکنان نیز با کسب سه امتیاز این دیدار عیدی شیرینی به هواداران بدهند.

 

وی خاطرنشان کرد: حمایت همه جانبه اعم از حضور پرشمار تماشاگران در ورزشگاه، صدا و سیما و سایر رسانه ها در کنار توجه مسوولان اجرایی استان از تیم پاس باعث افزایش انگیزه و روحیه بازیکنان برای کسب نتایج مطلوب می شود و در این برهه زمانی باید همه از پاس حمایت کنیم.

 

وی یادآور شد: محمدناصر نیکبخت استاندار همدان نیز تاکید فراوان برحمایت مناسب و گسترده از پاس دارد و انتظار می رود رسانه ها و هواداران نیز همسو با لزوم تشویق و ترغیب تیم ها، حمایت پرشور و انگیزه بخش داشته باشند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: از همه دست اندرکاران درخواست داریم تا در این مسیر حمایتی تجهیز شوند. در راس آنها رسانه‌ها به ویژه سازمان صدا و سیما انتظار می‌رود حمایت ویژه انجام دهد تا شاهد حماسه استانی برای موفقیت آینده فوتبال جوانان باشیم.

 

نظرات   

 
0 #2 رضا 1393-01-21 15:54
فقط اميدخان طيرى
 
 
+8 #1 تماشاگر 1393-01-18 18:14
آقاي افتخاري
شنيده ميشود بعد از بازي و ماندن پاس ميخواهند رمضاني رو عوض كنند من به عنوان نماينده ي هواداران پاس از شما خواستارم يه مديرعامل بومي و زحمت كش مثل عباس صوفي را بياوريد تا يك سروساماني به وضع باشگاه پاس بدهد
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن