افتخاري در تمرين تيم پاس:

انتظار داريم تماشاگران شاهد برد پاس باشند

b_150_100_16777215_00_images_stories_upload_eftekhari_9393.JPG مدير كل ورزش و جوانان استان همدان در تمرین عصر امروز حضور يافت و ضمن تاکید بر فضای تلاش و همدلی در تیم پاس گفت: پاس تیم بزرگی در کشور است و انتظار داریم بازیکنان و کادر فنی تلاش خود را برای ماندن این تیم در لیگ یک بکار بگیرند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، سیدعبدی افتخاري اضافه کرد: ماندن پاس در لیگ دسته یک برای ورزش استان بسیار مهم است و استاندار همدان نیز حمایت های خوبی از تیم داشته که باید با کسب نتیجه مطلوب در بازی فردا به نوعی از زحمات وی در قبال تیم قدردانی شود.

 

وی اظهار داشت: انتظار نداشتیم جایگاه پاس در فصل جاری این چنین شود اما با وجود حمایت های صورت گرفته این شرایط ایجاد شد، با این حال می توانیم با شکست ابومسلم ضمن ماندن در لیگ دسته یک برای فصل آینده برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

 

وی ضمن قدردانی از تلاش اعضای تیم پاس همدان گفت: توان فنی تیم بالا است و انتظار داریم در بازی فردا مقابل تماشاگران شاهد برد بازیکنان باشیم تا همه با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند.


تیم پاس همدان در آخرین بازی خود در چارچوب لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر فردا سه شنبه در ورزشگاه شهدای قدس میزبان ابومسلم مشهد است.

 

نظرات   

 
+4 #1 فقط همدان 1393-01-19 11:33
آقا تورو خدا امروز ساعت 16:15 بیاین استادیوم قدس

یه 2 ساعت برای تیم شهرمان وقت بزاریم

یادتون نره!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :h !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن