آشیانه در نهاوند فرو ریخت!

b_150_100_16777215_00_images_stories_shoot.jpgهفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال قهرمانی باشگاه‌های استان با انجام 5 بازی و ثبت 24 گل برگزار شد که میانگین نزدیک به 5 گل در هر بازی را از خود برجای گذاشت.

 

 

مسابقات هفته دوم هفته پرگلی بود. 2 تیم چینی‌نام و اتحاد جوان یک بازی پرگل را به نمایش گذاشتند و آشیانه نیز شکست سنگینی را در نهاوند متحمل شد.


تیم فوتبال آشیانه که خود را از مدعیان قهرمانی می‌داند پس از کسب پیروزی در هفته اول راهی نهاوند شد تا با تیم گرین کشاورز این شهر دیدار کند. در این دیدار تیم نهاوند فوتبال روان و خوبی را به نمایش گذاشت و موفق شد در یک روز خوب حریف همداني خود را 6 تایی کند.


در این دیدار گرین کشاورز 6 بار توپ را از خط دروازه آشیانه همدان عبور داد و تنها یک بار همدانی‌ها موفق به گلزنی شدند. آشیانه که باور نداشت چنین شکست سنگینی را متحمل شود بازی خشنی را به نمایش گذاشت و در همان 15 دقیقه نخست داور حکم بر اخراج یکی از بازیکنان این تیم داد تا ميهمان 10 نفره بازی را دنبال کند.


تیم نهاوندی که امسال عزم خود را برای کسب قهرمانی جذب کرده است پس از ناکامی در دیدار اول در این هفته به پیروزی پرگلی دست یافت تا با روحیه‌ای بهتر لیگ را دنبال کند.


در دیگر دیدار پرگل هفته 2 تیم اتحاد مریانج و چینی‌نام لالجین بازی پرگلی را به نمایش گذاشتند و 8 بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت که سهم هر تیم 4 گل بود.


اتحاد جوان که از مهاجمان خوبی سود می‌برد در دیدار نخست نیز با 4 گل بر تالار برتر فائق آمده بود و حالا با کسب 4 امتیاز امیدوار است که در جمع مدعیان باقی بماند.


اتحاد جوان با هدایت محمود الماسی قدم به این رقابت‌ها گذاشته است. در این دیدار زیبا و پرگل 2 تیم بارها بخت گلزنی به دست آوردند و تماشاگران حاضر در ورزشگاه از این بازی پرگل لذت بردند.


تیم فوتبال شهید امینی این هفته نیز به پیروزی رسید تا به تنهایی به صدر جدول تکیه بزند. شهید امینی با امیری‌نیک امسال خود را مدعی قهرمانی می‌داند، این تیم پس از پیروزی شیرین 2 بر صفر در هفته اول این هفته نیز به پیروزی رسید و حریف خود ذوالفقار تویسرکان را با 3 گل شکست داد.


در این بازی جمال فتاحی مهاجم شهید امینی هر 3 گل تیمش را به ثمر رساند و با هت‌تریک خود شهید امینی را صاحب 3 امتیاز کرد.


تیم فوتبال ستاره سرخ تویسرکان نیز در مصاف با ذوب‌فلزات بهار به پیروزی رسید. تویسرکانی‌ها که در هفته نخست مقابل همشهری خود ذوالفقار به پیروزی رسیده بودند در این هفته نیز با ارائه یک بازی خوب و پرگل موفق شدند ذوب فلزات را شکست دهند. علی ضمیری سرمربی تیم بهاری پس از توقف در هفته نخست این هفته نیز 3 بر یک شکست خورد تا با بیم و امید لیگ را دنبال کند.


تیم ستاره سرخ تویسرکان با این پیروزی 6 امتیازی شد تا همراه با شهید امینی به صدر جدول تکیه بزند.


دیدار 2 تیم شهید شیرودی و تالار وحدت نیز به تساوی یک بر یک انجامید. با گذشت 2 هفته از رقابت‌ها تیم فوتبال شهید امینی و ستاره سرخ با 6 امتیاز در رده نخست جدول قرار گرفتند و تیم اتحاد جوان مریانج با 4 امتیاز سوم است و تیم ذوالفقار تویسرکان نیز بدون امتیاز در انتهای جدول جای دارد.


 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن