تساوی، پاس را به رتبه چهاردهم برد

b_150_100_16777215_00_images_stories_photo_2015-08-30_00-42-13.jpgتیم پاس همدان در هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل فجرسپاسی شیراز متوقف شد.

 

 

*نمای کلی بازی:

هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور

94/06/07

ورزشگاه شهدای قدس همدان

پاس همدان : یک

فجرسپاسی شیراز: یک

تماشاگران: حدود هزار نفر

گل‌ها: وحید جلالی نیا دقیقه 91 برای پاس همدان، ایمان باصفا دقیقه 29 برای فجر سپاسی

داور: تورج حق وردی

کمک داوران: مهدی عالیقدر و علی دودانگه

اخطار: مختار جمعه‌زاده دقیقه 24 و وحید جلالی نیا دقیقه 29 پاس همدان - وفا هخامنش دقیقه 63 و رامتین سلیمان زاده دقیقه 85 فجر سپاسی


ترکیب تیم پاس همدان:

مسعود همامی، وحید جلالی‌نیا، میلاد صادقیان، روح‌الله سلطانی، محسن ورزکار، رسول پیرزاده(72 محسن آذرپاد)، مختار جمعه‌زاده، حسین کاظمی(82 سید جمال معصومی)، پیمان نامور، اسحاق سبحانی، آرمان رمضانی(39 نیما پرتویی)

سرمربی: داوود مهابادی


ترکیب تیم فجر سپاس:

شیراز: محمدصالح خلیل آزاد، رامتین سلیمان‌زاده، وفا هخامنش، فرهاد سالاری‌پور، سروش سعیدی، مسعود ریگی، ایمان باصفا(79 مهرداد کریمیان)، ابراهیم صالحی، احمد حسن‌زاده، صادق صادقی بابااحمدی(68 احمد جعفری) و میلاد صارمی(58 علی مصلی نژاد)

سرمربی: ایوب کلانتری


* شرح بازی:

تیم فوتبال پاس همدان در شرایطی عصر امروز برابر فجر به میدان رفت که نیاز مبرم به برتری داشت.

پاسی‌ها قبل از این بازی یک امتیاز کسب کرده و برای کسب اولین برتری در لیگ یک گام به مستطیل سبز گذاشتند اما در نهایت برابر حریف شیرازی و خوب خود متوقف شدند تا تیم مهابادی همچنان در حسرت برد باقی بماند.

پاس در این بازی تیم باطراوت و هماهنگی نشان نداد و همین عملکرد نه چندان خوب مردم و رسانه‌ها را نگران کرد. نماینده همدان در این بازی فوتبال روان و سبکی به منصه ظهور نگذاشت و دست آخر به یک امتیاز بازی خانگی رضایت داد تا حالا تنها با 2 امتیاز وضعیت خوبی را تجربه نکند.

البته نباید فراموش کرد که از داستان طولانی لیگ یک امسال 35 هفته باقی مانده و باید کمی صبور بود. بی تردید عیار تیم ها از هفته هشتم به بعد مشخص خواهد شد و می توان با دندان روی جگر گذاشتن به پاس زمان داد.

تیم داوود مهابادی در نیمه اول از حریف عقب افتاد اما بازیکنان این تیم میل زیادی برای گلزنی نشان نداده و برای باز کردن دروازه حریف برنامه خاصی نداشتند.

با این عملکرد باید دید کادرفنی پاس برای بازی های بعدی خود چه برنامه ای اتخاذ خواهند کرد. اگر پاس به همین منوال حرکت کند قطع به یقین فاصله با رقبا زیاد خواهد شد و شاید همین فاصله در هفته های بعد کار دست نماینده همدان بدهد.

 


 

نظرات   

 
+2 #3 اميد 1394-06-11 20:03
تيم پاس سال گذشته بسيار خوب کار کرد حداقل از لحاظ کار تيمي عالي بود بنظرم تيم امسال بازيکن با تجربه و متعصب مثل سيد اسحاق سبحاني, نادر هوشيار کم داره...
هر چند نياز به زمان دارن چون ميشه گفت اکثر بازيکنان امسال جديد هستن.
به اميد موفقيت پاس
 
 
+1 #2 جامانده 1394-06-08 20:49
مگه پاس برای تماشاگر به همدان منتقل نشد؟
پس هوادارانش کجا هستند؟ :-*
 
 
+1 #1 فقط همدان 1394-06-08 13:29
شدیییییییییییدا مخالف کاپیتان شدن مسعود همامی هستیم

چه معنی داره بازیکنی که هنوز یک ثانیه هم برای تیمی بازی نکرده باشه یکدفعه بیاد و بازوبند رو ببنده؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آقای مهابادی این کار بجز کوچک کردن شخصیت تیم پاس نتیجه دیگری نداره...
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن