پاس با گرمای نفت برای صعود آماده شد!

تیم پاس همدان در بازی معوقه هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور دست بکار بزرگی زد و در حالیکه دو بر صفر از حریفش نفت مسجد سلیمان عقب بود، سه بر دو به پیروزی رسید.

b_150_100_16777215_00_images_photo_2015-12-18_15-21-37.jpg

 

 

* نمای کلی

 

معوقه از هفته پنجم لیگ دسته یک

 

جمعه 27/09/94

 

ورزشگاه شهدای قدس همدان

 

تماشاگر: 500 نفر

 

پاس همدان: 3

 

نفت مسجد سلیمان: 2

 

گل ها: در دقیقه 76 محسن آذرباد ، در دقیقه 83 محسن لطفی و اسحاق سبحانی در دقیقه 96 برای پاس و احمد داوری دقیقه 27 و بهرام احمدی در دقیقه 43 برای نفت مسجد سلیمان

 

ترکیب پاس همدان: مسعود همامی (از دقیقه 46- مسعود پورمحمد)، نادر هوشیار، محسن ورزکار، میلاد صادقیان، سعید خردمند (از دقیقه 61 – محسن لطفی)، وحید جلالی نیا، حسین کاظمی، اسحاق سبحانی، محمدرضا مولایی، آرمانی رمضانی (از دقیقه 46 – نیما پرتوی نگاری)، محسن آذرباد.

 

سرمربی: رضا طلایی منش

 

 

 

ترکیب نفت مسجد سلیمان : رسول حسینی (از دقیقه 78 – یوسف بهزادی)، حمزه حدادی، کیومرث چراغی، خیرالله ویسی، بهرام احمدی، علی جهانگیری، علی گودرزی، فرشید علیزاده، احسان عنوان زاده (از دقیقه 72 - محمد خان احمدی)، احمد داوری (از دقیقه 86 – ابراهیم فلاح) ، مجتبی زارعی شولی

 

سرمربی: فرزاد حافظی

 

 

 

* شرح گل ها:

 

دقیقه 27: کرنر زمینی نفتی ها داخا 18 قدم پاس به احمد داوری رسید و این بازیکن با بقل پای دقیق گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

دقیقه 43: اشتباه خط دفاعی و تاخیر همامی در خروج از دروازه سبب شد تا بهرام احمدی با ضربه ای فنی گل دوم نفت را وارد دروازه پاس کند.

 

دقیقه 76: محسن آذرباد مهاجم پاس با ضربه سر دقیق یکی از گل های خورده پاس را جبران کرد.

 

دقیقه 83: سانتر زیبای نادر هوشیار با ضربه سر زیبای محسن لطفی به گل دوم پاس تبدیل شد.

 

دقیقه 96: اسحاق سبحانی در شلوغی 18 قدم نفت مسجد سلیمان صاحب موقعیت عالی شد و همراه با توپ وارد دروازه نفتی ها شد.

 

 

 

* شرح بازی:

 

دو تیم پاس همدان و نفت مسجد سلیمان که قرار بود در هفته پنج برابر هم صف آرایی کنند که با توجه به بدهی‌های پاس لغو شد و از آنجایی که همدانی ها تا ظهر همان روز بدهی‌های خود را صاف کرده و مجوز لازم را از کمیته انضباطی به دست آوردند اما کمیته مسابقات سازمان لیگ رسما به دو تیم اعلام کرد بازی آنها به روز بعد موکول کرد اما مسجدسلیمانی ها به رغم اطلاع از این مسئله همدان را ترک کردند!

 

اما در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در یک حکم بسیار جالب در حالی که اشتباه تیم نفت محرز بود، رای به تکرار آن بازی در زمان دیگری داد و سازمان لیگ با تاخیری 98 روزه این بازی را در سرمای همدان برگزار کرد.

 

پاسی‌ها در نیم فصل با قرار گرفتن در رتبه بیستم جدول به استقبال این دیدار رفتند اما در نیمه اول فروغ آنچنانی از خود به نمایش نگذاشتند و با چند حمله نصفه و نیمه بر روی دروازه نفتی ها به کار خود ادامه دادند.

 

اما تیم نفت که دلخوش به ضد حملات بود که احمد داودی موفق شد در شلوغی محوطه جریمه پاس از توپ ارسالی مجتبی زارعی استفاده کند و گل نخست بازی را به ثمر برساند.

 

متاسفانه بازیکنان پاس بعد از خوردن گل عزمی در گل زدن نداشتند و در نهایت در دقیقه 44 ضربه سر احمد داودی با اشتباه محرز مدافعان پاس به بهرام احمدی رسید تا او نیز اختلاف را به دو گل برساند.

 

در نیمه دوم بازی که بازیکنان پاس به دلیل اعتراض به آنها قصد ورود به زمین را نداشتند و با وساطت به ادامه بازی مشغول شدند و همین امر باعث شد تا برای پاسخ به شعار تماشاگران یک بازی زیبا و سراسر حمله به نمایش بگذارند.

 

حملات تیم پاس در دقیقه 77 به ثمر نشست و محسن آذرپاد از یک توپ بادآورده استفاده کرد و با یک ضربه سر گل نخست تیم پاس را به ثمر رساند.

 

تیم پاس به دنبال جبران شکست نیمه اول خود روی به بازی تاکتیک آورد و با پاس‌های کوتاه و بلند توپ را به پشت منطقه جریمه نفت می‌کشاندند و به دنبال روزنه‌ای برای نفوذ بودند که در نهایت دقیقه 83 حرکت خوب اسحاق سبحانی با سانتر نادر هوشیار همراه شد و در نهایت محسن لطفی کوتاه قد با یک ضربه سر گل دوم پاس را به ثمر رساند.

 

بازی در ادامه نیز با حملات پاس همراه شد که در نهایت محسن آذرپاد قدر پاس زیبای میلاد صادقیان را دانست و با یک جهش بلند توپ را از زیر دستان دروازه‌بان نفت به گل سوم پاس بدل کرد.

 

پاس با این برد با یک پله صعود به رتبه نوزدهم جدول رفت تا نیم فصل را با برد به اتمام برساند.

 

 

 

* اتفاق ویژه: در حالیکه شایعه شد ابراهیم قاسمپور قرار است در ورزشگاه حاضر شود و نظاره گر این بازی باشد، مدیرعامل باشگاه پاس این موضوع را تکذیب کرد!

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن