تداوم تیره روزی های برند بومی همدان در لیگ دو

پرواز شاهین صدرنشین بر بلندای الوند همدان!

b_150_100_16777215_00_images_gallery_IMG_4609.jpgتیم وحدت الوند همدان عصر امروز دوشنبه با ثبت هفتمین باخت مقابل شاهین شهرداری بوشهر همچنان در قعر جدول رده بندی گروه D لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور ماندگار شد.   

 

نمای کلی:

 

هفته یازدهم لیگ دسته اول کشور

07/10/1394

ورزشگاه شهید بهشتی همدان

تماشاگر: 2 هزار نفر

 

شاهین شهرداری بوشهر 2  

الوند همدان 1

گلها: پژمان مالکی(20)، افشین محمدی(69) برای شاهین - میلاد بحرانی(82) برای الوند

 

داور: رضا قاسمی

کمک ها: ولی کاووسی - علی دشتی

اخطار: سعید مرادی و افشین محمدی برای شاهین و وحید مرادی و میلاد فرخی برای الوند

 

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر: حمید لطف الله نژاد ، حسن آتشی خضر باغبان ، سعید مرادی،محسن قائد پوری ، احمد بابائی ، جواد قائدی فرد ، مسلم محمودی (93 احمد بهنام مطلف)، پژمان مالکی ، افشین محمدی،رسول ناصربخت(علی رفعت بوشهری71)

سرمربی: اصغر کامیاب

 

ترکیب الوند همدان: مصطفی موحدی، میلاد بحرانی پور ، شهرام کوثری (امین رحیمی)، مصطفی سلگی ،وحیدمرادی،میلاد سلیمانی،حسین زرین چنگ،محسن خدابنده لو(85حسین فیضی)،میلادفرخی،مرتضی کرمی،رضا کاشفی(65 امید محمدنژاد).

سرمربی: مجید بیگم جانی

 

شرح نیمه اول:

شاهین در روزی که چند بازیکن اصلی خود را بدلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت، با ترکیبی متفاوت پا به مسابقه گذاشت و با میدان دادن به سه بازیکن جدید خود، در اندیشه یک برد خانگی بود.

 

شاگردان کامیاب در همان ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و با دوندگی مسلم محمودی و رسول ناصر بخت بازیکن جدید خود، سعی در اختیار گرفتن مرکز زمین را داشت و در این کار موفق هم بودند.

 

تلاش شاهین در دقیقه 20 ثمر داد که فرار تماشایی افشین محمدی را پژمان مالکی با یک پشت پا استثنایی به گل اول بازی تبدیل کرد تا ورزشگاه غرق در شادی شود.بعد از این گل شاهین همان روند را در دست گرفت و در دقایق26 و 33 دو بار توسط افشین محمدی موقعیتهای گل را از دست داد .

 

الوند هم برای جبران گل خورده سعی در پایین آوردن سرعت بازی داشت و در دقیقه 40 یک موقعیت خوب نصیب شاگردان بیگم جانی شد که شهرام کوثری با بی دقتی آن را از دست داد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

 

شرح نیمه دوم:

با شروع نیمه دوم، الوندی ها برای جبران گل خورده،سعی در اختیار گرفتن بازی داشتن و تا حدودی موفق بودند و در دقیقه 54 توسط شهرام کوثری، موقعیت عالی را از دست دادند که ضربه این بازیکن پس از برخورد به تیرک دروازه و مدافع شاهین به کرنر رفت.

 

شاهینی ها در این نیمه سعی درکنترل بازی داشتند تا حملات خود را از چپ و راست طراحی کنند و در این امر هم موفق بودند و در دقیقه 69 فرار تماشایی افشین محمدی از راست و ضربه دقیق این بازیکن، دومین گل را برای شاهینی ها به ارمغان آورد.

 

الوند که چیزی برای از دست داشتن نداشت رو به بازی هجومی برد و در دقیقه 82 با اشتباه بابایی که توپ به دست او برخورد کرد، داور بازی نقطه پنالتی را نشان داد که این ضربه را میلاد بحرانی به گل تبدیل کرد تا این نتیجه تا پایان بازی حفظ شود و شاهین با 3 امتیاز نفسگیر، موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کند و الوند با همان 3 امتیاز نیم فصل اول در قعر جدول بماند و چشم به بازیهای آینده بدوزد

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن