چهاردهمی پاس در روش درخشش کاپیتان جمشیدیان

b_150_100_16777215_00_images_40981.jpgتیم پاس همدان با برتری مقابل داماش گیلان در بازی عصر پنجشنبه از قعر جدول خارج و در حاشیه امنیت در جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت.

*نمای کلی

هفته بیست و یکم لیگ دسته یک کشور

پنجشنبه 24/10/1394

پاس همدان: یک

داماش گیلان: صفر

تماشاگر: دو هزار نفر

زننده گل: احمد جمشیدیان دقیقه 66 (پنالتی)

 

داور: عباس راکی

کمک ها: حسین سلیمانی - صابر خویی

داور چهارم: نادر خاکسار

ناظر داوری: صادق نوری

اخطار: داود شاهواروقی 70، مسعود پورمحمد 72، حسین کاظمی 81، نوید خوش هوا 95 برای پاس، محمدرضا مهدی زاده 33، مصطفی حاجتی 38 برای داماش گیلان.

 

ترکیب پاس همدان: مسعود پورمحمد، نادر هوشیار، محسن ورزکار، میلاد صادقیان، احمد جمشیدیان (از دقیقه 67 - محسن لطفی)، امین پورعلی، حسین کاظمی، وحید جلالی نیا، داود شاهواروقی (از دقیقه 88 - محمدصادق کرمی)، آرمان رمضانی و نیما پرتوی (از دقیقه 93- نوید خوش هوا).

سرمربی: اکبر محمدی

 

ترکیب تیم داماش:رضا محمدی، مهیا نوری، محمدرضا مهدی زاده، مصطفی حاجتی، آرمین منفرد دوست، هادی سهرابی، محمدرضا مهدوی، محمد طالبی (از دقیقه 58 - حسین محبازیان)، سعید مرتضوی (از دقیقه سعید قدی)، حسن نجفی، میلاد قربانزاده (از دقیقه حمید خدابنده لو).

سرمربی: مجید جهانپور

 

شرح گل: در دقیقه 66 به دنبال نفوذ میلاد صادقیان هافبک راست تیم پاس به داخل محوطه جریمه داماش، هادی سهرابی مرتکب خطاب پنالتی شد و احمد جمشیدیان گل برتری پاس را به ثمر رساند.

 

*شرح بازی :

 

نیمه اول: در این هفته تیم فوتبال پاس همدان از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای قدس همدان در یک‌هوای نسبتاً گرم و آفتابی با استقبال خوب تماشاگران همدانی به دیدار تیم فوتبال داماش گیلان رفت تا نخستین پیروزی خانگی خود را با سرمربی جدید خود دشت کند.

در نیمه اول این مسابقه پاسی‌ها با تسلط کامل بر توپ و میدان مسابقه کنترل بازی را در اختیار داشتند و چندین بار تا آستانه باز کردن دروازه داماش پیش رفتند که جدی‌ترین این موقعیت‌ها در دقیقه ۴۱ مسابقه با پاس زیبای کاپیتان احمد جمشیدیان به نادر هوشیار رسید که این بازیکن با بی‌دقتی این موقعیت صد در صد را از دست داد.

همچنین در دقایق ابتدای مسابقه نیز یک خطای مشکوک به پنالتی بر روی بازیکن پاس در محوطه جریمه داماش صورت گرفت که داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت.

درنهایت نیمه اول این دیدار با تساوی به پایان رسید تا تفکرات دو مربی در نیمه دوم نتیجه قطعی این دیدار را رقم بزند.

 

نیمه دوم: با شروع نیمه دوم بازهم این پاسی‌ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند تا در دقیقه ۶۵ این دیدار حرکت پا به توپ میلاد صادقیان درون محوطه جریمه با خطای بازیکنان داماش متوقف شود و داور مسابقه بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد.

احمد جمشیدیان کاپیتان پاس موفق شد این ضربه پنالتی را به زیبایی درون دروازه داماش جای دهد و پس‌ازاین گل گیلانی‌ها سعی کردند بازی هجومی‌تری را انجام دهند اما زور بازیکنان داماش به‌پاس نرسید تا درنهایت این مسابقه با نتیجه یک‌بر صفر به سود پاس به پایان برسد.

تیم فوتبال پاس همدان با ۳ امتیاز این دیدار ۲۳ امتیازی شد و جایگاه داماش گیلان را در رده چهاردهم جدول رده‌بندی از آن خود کرد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور چهارشنبه ۳۰ دی‌ماه ساعت ۱۴ میهمان تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن