الوند جاده صاف کن تیم های لیگ دویی

شهرداری ارومیه تداوم بخش رکورد باخت الوند!

b_150_100_16777215_00_images_-57762.jpgتیم فوتبال شهرداری ارومیه در هفته پنجم دور برگشت رقابت های لیگ دسته دو باشگاه های کشور برابر الوند همدان به برتری رسید.

به گزارش "همدان فوتبال"، دیدارهای هفته پنجم دور برگشت این رقابت ها در گروه چهار عصر روز دوشنبه با برگزاری سه دیدار در شهرهای مشهد، همدان و رشت دنبال شد و دو بازی دیگر روز سه شنبه در شهرهای بوشهر و اهواز برگزار می شود.

در مهمترین دیدار این هفته تیم شهرداری ارومیه در استادیوم قدس همدان میهمان تیم الوند این شهر بود که این بازی پس از 90 دقیقه تلاش با نتیجه 2 بر صفر به سود یاران صادق اسدی در تیم شهرداری ارومیه پایان یافت.

بازیکنان تیم فوتبال شهرداری که بعد از پیروزی هفته قبل مقابل فولاد نوین اهواز با روحیه ای مضاعف به همدان رفته بودند، در همان ابتدای بازی با دو گل زود هنگام هادی اصغری کاپیتان جدید تیم شهرداری ارومیه در دقایق 5 و 15 از میزبان خود پیش افتاده و تا پایان بازی همین نتیجه را حفظ کردند.

در نیمه دوم بازیکنان تیم الوند همدان که برای بقا در لیگ دسته دو نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار خانگی داشتند، تلاش زیادی برای رسیدن به گل انجام دادند که بی نتیجه بود.

حسین زمانی به همراه محمد پورمتقی و موسی مهابادی قضاوت این بازی را عهده داشتند.

الوند با این شکست و شش امتیاز در قعرجدول رده بندی گروه چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور باقی ماند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن