فجر ترمز پاس را کشید

b_150_100_16777215_00_images_3023048-4750114.jpgدو تیم پاس همدان و فجرسپاسی شیراز عصر روز گذشته در شرایطی مشابه رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. پاس به دنبال این بود بعد از برتری خوب برابر داماش گیلان، چهارمین برتری پیاپی خود را برابر تیم تا دندان مسلح لیگ یک به دست آورد .

به گزارش "همدان فوتبال"، در سوی مقابل تیم فجرسپاسی هم که هفته قبل برابر پیکان تهران شکست خورده بود به هیچ عنوان دوست نداشت از کورس رقابت در صدر با حریف تهرانی جا مانده و قافیه را ببازد. در شرایطی که از اردوگاه فجری ها خبر می رسید این تیم وضعیت خوبی ندارد و عواملی مثل واریزی کم به حساب بازیکنان، تهدید به کناره‌گیری سرمربی این تیم و پایین بودن روحیه بازیکنان می‌تواند برگ برنده برای تیم همدانی باشد. در طول 90 دقیقه اما خلاف این تصور ثابت شد و فجرسپاسی با تشویق بی نظیر هواداران خود پاس را از میان برداشت.

البته پاس روی یک اشتباه مبتدیانه مدافع خود، گلی محله‌ای دریافت کرد و به جرأت می توان گفت تیم دوم جدول در برابر پاس پرانگیزه حرفی برای گفتن نداشت. مهاجمان پاس نیز درست مثل بازی های قبلی کاری از پیش نبردند تا 3 امتیاز با ارزش به حساب تیمی واریز شود که با این برد گام بلندی برای رسیدن به لیگ برتر برداشت.

فجرسپاسی که قبل از بازی با پاس همدان حال ناخوشی داشت حالا با این برد آب رفته را به جوی باز می‌گرداند و مسئولان این تیم بهتر از هر زمانی می‌دانند که نباید مقابل احساسات هواداران این تیم ریشه دار ایستاده و دست از حمایت بردارند.

در سوی مقابل اما شاگردان اکبر محمدی که در غیاب احمد جمشیدیان پا به مستطیل سبز گذاشتند در شوک باخت به حریفی به سر می برند که از حق نگذریم مستحق این پیروزی ناپلئونی نبود.

پاس همدان از باخت دیروز برابر فجرسپاسی پرادعا باید عبرت بگیرد و اکبر محمدی از این شکست مقدمه‌ای بسازد برای موفقیت در بازی‌های آتی. همان چیزی که در 3 دیدار قبلی رنگ واقعیت به خود گرفت و موجب شد پاس از ته جدول خود را جدا کند.

پاس هفته بعد باید برابر ایران جوان بوشهر صف آرایی کند و قطع به یقین حضور جمشیدیان و آمادگی مابقی بازیکنان می‌تواند یک پیروزی ارزنده برای همدانی ها به ارمغان آورد. بردی که دوباره از روحیه نه چندان خوب فعلی بازیکنان بمب انگیزه بسازد برای تداوم راه دشوار پیش رو در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور

.

فجر سپاسي شيراز يك.....................................................................پاس همدان صفر

هفته بيست‌ودوم ليست ليگ دسته اول فوتبال ايران

چهارشنبه 30 دي ورزشگاه حافظيه شيراز ساعت14

 

داور: مهدي مرجان‌زاده

كمك‌ها: سعيد زارع، قهرمان نجفي

كارت زرد: احمد جعفري، بابك عبدا...زاده و ايمان باصفا از تيم فجر سپاسي. امين پورعلي و محمدرضا مولايي از تيم پاس همدان.

 

*اسامي بازيكنان تيم پاس همدان

مسعود پورمحمد، حسين كاظمي، نيما پرتوي (سيد جمال معصومي)، محسن لطفي (نويد خوش‌هوا)، امين پورعلي، آرمان رمضاني، محسن ورزكار، ناصر هوشيار، وحيد جلالي، ميلاد صادقيان، داوود شاه واروقي (مجيد غلام‌نژاد)

سرمربي: اكبر محمدي

 

*اسامي بازيكنان تيم فجر سپاسي

محمدصالح خليل‌آزاد، احمد حيات‌منش (وفا هخامنش)، محمد حسيني، ايمان سليمي، سروش سعيدي، احمد جعفري، مسعود ريگي، احمد حسن‌زاده (مهدي صديقيان)، مهدي كريميان، بابك عبدا...زاده، مهدي چاه‌كوتازاده (ايمان باصفا)

سرمربي: علي‌اصغر كلانتري

 

**حواشي بازي

- هواداران فجر سپاسي با حضور پرشور در استاديوم حافظيه و با تشويق 90 دقيقه‌اي از تيم خود ثابت كردند مهياي حضور در ليگ برتر هستند.

- عملكرد ضعيف محسن لطفي بازيكن همداني تيم پاس موجب شد اكبر محمدي اين بازيكن را در همان نيمه نخست تعويض كند.

- نادر هوشيار در غياب احمد جمشيديان، كاپيتان پاس در بازي با فجر بود.

- حساسيت بالاي ناظر اين بازي به درگيري لفظي ميان او و سرمربي پاس منجر شد.

- غيبت احمد جمشيديان در بازي ديروز به خوبي محسوس بود.

- داور بازي با سوت‌زني زياد و بعضاً پراشتباه موجبات عصبانيت كادر فني پاس را فراهم كرد.

- مجيد غلام‌نژاد براي نخستين‌بار در تركيب تيم پاس قرار گرفت

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن