توقف الوند مقابل سپید رود رشت در دقایق پایانی

b_150_100_16777215_00_images_3656498_2694.jpgدر حالیکه اندک تماشاگر حاضر در ورزشگاه ملت همدان در واپسین دقایق بازی تیم های وحدت الوند و سپیدرود رشت، منتظر سوت پایان بازی و برد شیرین برای الوند بودند، در دقیقه 89 گل تساوی بخش نماینده شمالی باعث شد تا آرزوی برد در دل الوندی ها در این بازی باقی بماند.

به گزارش "همدان فوتبال"، تیم وحدت الوند همدان در دیدار معوقه هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل سپیدرود رشت متوقف شد تا تکلیف این تیم همدانی برای سقوط یا بقا در لیگ دو به هفته های آینده کشیده شود.  

در این دیدار که عصر امروز دوشنبه در حضور اندک تماشاگر حاضر در ورزشگاه ملت شهر همدان برگزار شد، دو تیم به تساوی دو بر دو دست یافتند.

الوندی ها ابتدا توسط مرتضی کریمی در دقیقه 9 پیش افتادند اما حامد حاجتی در دقیقه 24 گل تساوی بخش سپیدرود رشت را به ثمر رساند.

در دقیقه 40 این بازی نیز تیم الوند با گل امید محمدنژاد در دقیقه 40 پیش افتاد تا نیمه نخست را با پیروزی پشت سربگذارد.

با شروع نیمه دوم حملات تیم سپیدرود رشت برای جبران گل خورده ادامه یافت تا اینکه میعادیزدانی در دقیقه 89 گل تساوی بخش سپیدرود رشت را وارد دروازه تیم میزبان کند.

سپیدرود رشت با این تساوی ارزشمند 25 امتیازی شد و در همان مکان دوم جدول گروه چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور باقی ماند.

الوند همدان نیز هفت امتیاز شد تا در قعرجدول 10 تیمی این گروه چشم به چهار بازی باقی مانده برای کسب پیروزی و بقا در لیگ دو داشته باشد.

ابوالفضل دوستی به همراه علیرضا طاهرخانی و مسعود شهسواری این دیدار را قضاوت کردند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن