با برتری مقابل پیام وحدت کاشمر

امیدهای الوند همدان برای بقا در لیگ دو زنده ماند

b_150_100_16777215_00_images_gallery_IMG_4609.jpgوحدت الوند همدان با برتری مقابل پیام وحدت کاشمر، امیدوار شد تا در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور باقی بماند.

 

به گزارش"همدان فوتبال"، تیم الوند عصر امروز با پیروزی در این دیدار به دومین پیروزی فصل جاری خود در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور دست یافت.  

 

در این مسابقه که به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، امین رحیمی در دقایق هفت و 45، مرتضی کرمی در دقایق 69 و 91 برای تیم وحدت الوند همدان گلزنی کردند ضمن اینکه تک گل تیم پیام وحدت کاشمر توسط یاسر ابراهیمی در دقیقه هشت به ثمر رسید.

 

ناصر جنگی به همراه محمدحسن غفار زاده و حسین گلشنی قضاوت این بازی را برعهده داشتند.

 

تیم وحدت الوند همدان با این پیروزی 10 امتیازی شد و پیام وحدت کاشمر نیز 11 امتیازی باقی ماند.

 

الوندی ها در حالی با این امتیاز در رتبه دهم جدول 10 تیمی گروه چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارند که هنوز سقوط یا بقای این تیم مشخص نیست.

 

نماینده فوتبال همدان سه بازی دیگر پیش رو دارد تا تکلیف ماندن یا سقوط این تیم طی هفته های آتی روشن شد.

 

* شرح بازی:

سفید و نارنجی‌پوشان الوند همدان که تلاش زیادی برای بقای در لیگ دسته دوم می‌کنند عصر امروز میزبان تیم پیام وحدت مشهد بودند که با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند حریف خود را با چهار گل بدرقه کنند.

 

این مسابقه که در ورزشگاه شهدای قدس همدان و در یک هوای سرد و در حضور حدود 200 تماشاگر برگزار شد در ابتدا و دقیقه هفت، امین رحیمی با یک شوت بسیار زیبا الوند را پیش انداخت.

 

خیلی زود تیم میهمان با استفاده از اشتباهات فردی بازیکنان الوند مشهدی‌ها گل مساوی را توسط یاسر ابراهیمی به ثمر رساندند.

 

در دقایق تلف شده نیمه نخست باز هم امین رحیمی با یک حرکت زیبا توانست دومین گل خود و الوندی‌ها را به ثمر برساند تا تیمش برنده به رختکن بروند.

 

با شروع نیمه دوم حملات الوند نظم بهتری پیدا کرد تا اینکه مرتضی کرمی در دقیقه 69 موفق شد سومین گل تیم الوند را به ثمر برساند.

 

در دقیقه 75 با اخراج یکی از بازیکنان تیم پیام وحدت، میهمان با یک یار کمتر بازی را مقابل حریف خود ادامه داد تا سرانجام در دقیقه 1+90 مرتضی کرمی با پاس زیبای شهرام کوثری با زیبایی هر چه تمام‌تر چهارمین گل الوندی‌ها را به ثمر رساند تا سه امتیاز شیرین به اندوخته‌های این تیم قعرنشین اضافه شود.

 

الوندی‌ها با این پیروزی 10 امتیازی شدند و همچنان در انتهای جدول گروه باقی ماندند و باید منتظر بازی‌های بعدی خود باشند.

 

در چارچوب هفته هفدهم این رقابت‌ها تیم الوند همدان باید در اهواز به مصاف تیم فولاد نوین بروند که این بازی روز 27 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن