تداوم موفقیت شاگردان گل محمدی در لیگ سه

b_150_100_16777215_00_images_photo_2016-05-06_17-21-36.jpgتیم شهرداری همدان به صدرنشینی خود در رقابت های گروه B لیگ دسته سوم فوتبال کشور ادامه داد.

به گزارش"همدان فوتبال"، شاگردان هادی گل محمدی در حالی در چارچوب هفته چهاردهم لیگ دسته سوم میزبان فجرمیثاق کرج بودند که این تیم را به سه گل به خانه بدرقه کردند.

گل تماشایی هادی بلوری در دقیقه 20 بازی سبب شد تا مزد بازی بی نقص و تاکتیکی تیم شهرداری گرفته شود.

بلوری پس از این گل لباس زیرین خود را که منقش به تصویرسردار شهید علیرضا شمسی پور بود را مقابل دیدگان تماشاگران به نمایش بگذارد و گلش را به این شهید بزرگوار تقدیم کند.

مهدی عسگری از ستاره های تیم شهرداری در بازی مقابل فجر نیز در دقیقه 36 گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا ثابت کند یکی از بهترین ها و آماده ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال همدان است.

بازیکنی که دست پرورده هادی گل محمدی بوده و وفاداری خاصی به این مربی دارد.

تیمور شکری نیز بازهم برای شهرداری گلزنی کرد و در دقیقه 85 سقف دروازه حریف را فرو ریخت تا نشان دهد این مهاجم زهردار می تواند آینده درخشانی در صف اول فوتبال کشور داشته باشد.

کوروش کیانی سنگربان شهرداری همدان نیز یکی از بهترین روزهای خود را پشت سرگذاشت و چندین موقعیت خطرناک را از حریف گرفت.

شهرداری با این پیروزی 25 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول گروه مرکز تکیه زد.

تیم شهرداری در این بازی با ترکیب: کوروش کیانی، صادق بوستانی، مجید شعبانی، پیمان حشتمی، محسن عرب کمری، هادی بلوری (کاپیتان)، کاظم صالحی، رضا کوهی، حامد میرزایی، مهدی عسگری و تیمور شکری به میدان رفت و رضا فرخ زادی، محسن وفایی، مرتضی کرمی، سعید سهیل امامی، محمد خان محمدی، حمید پروا و هومن مخملی ذخیره های این تیم بودند.

محمدرضا کیانی، محمدرضا مقدادی و محمد بیات کادر فنی تیم شهرداری را به سرپرستی محمود کرمی تشکیل دادند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن