پاس طعمه شاهین شد!

b_150_100_16777215_00_images_01117630.jpgتیم فوتبال دسته دومی پاس همدان که توانسته بود صدرنشینی گروه خود را به دست آورد با شکست مقابل شاهین ماهشهر سقوط آزاد در جدول داشت.

به گزارش "همدان فوتبال"، هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران برای نمایندگان همدان خوش‌یمن نبود و نتوانستند با برد این هفته را به پایان برسانند.

در گروه سوم این رقابت‌ها نمایندگان فوتبال همدان در یک گروه قرار دارند و با تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، کارا شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیروی زمینی تهران، کاسپین قزوین، شاهین توسعه کیش، سردار بوکان، شهرداری تبریز، هف سمنان، شاهین ماهشهر هم‌گروه شدند که باید به صورت دوره‌ای با هم رقابت کنند.

در 6 هفته ابتدایی لیگ دسته دوم نمایندگان استان عملکرد به نسبت قابل قبولی داشتند و موفق شدند خود را در جمع پنج تیم مدعی صعود به مرحله بعد معرفی کنند.

تیم فوتبال پاس همدان که آخرین قهرمانی ایران را در جام باشگاه‌های آسیا را برای کشورمان به ارمغان آورده در چند سال حضورش در همدان قربانی ضعف مدیریتی شد و به‌ ناچار به لیگ دسته دوم فوتبال ایران سقوط کرد.

هر چند مسؤولان این تیم ریشه‌دار امسال سکان هدایت باشگاه و تیم را به دست همدانی‌ها سپردند اما در هفته هفتم سبزپوشان همدانی دومین شکست خود را پذیرا شدند و صدرنشینی گروه خود را از دست دادند.

شاگردان رضا طلایی‌منش که سفر طولانی به بندر ماهشهر داشتند تا برابر تیم شاهین این شهر به میدان بروند نتوانستند عملکرد مناسبی داشته باشند و با حساب دو بر صفر برابر میزبان خود بازی را واگذار کردند.

با این شکست پاسی‌ها صدر جدول را به هف سمنان تقدیم کردند تا منتظر اتفاقات دیگر هفته‌های آتی لیگ دو باشند.

در سایر بازی‌های هفته هفتم چهار مسابقه با نتیجه مشابه یک بر صفر به پایان رسید به طوری که هف سمنان موفق شد کاسپین قزوین را در خانه شکست دهد و همچنین تیم‌های بانی‌گستر کیش، آلومینیوم هرمزگان و شهرداری تبریز به ترتیب مقابل تیم‌های سردار بوکان، نیروی زمینی تهران و کارا شیراز به برتری رسیدند.

تنها دیدار مساوی این هفته بین شهرداری همدان و شاهین شهرداری بوشهر بود که با حساب دو بر دو به پایان رسید تا هر دو تیم امتیازات را بین خود تقسیم کنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن