شهرداری آقا بالاسر پاس شد!

b_150_100_16777215_00_images_photo_2016-08-29_09-50-42.jpgتیم شهرداری همدان عصر امروز با برتری مقابل هف سمنان به جمع مدعیان جمع مدعیان گروه سوم لیگ دسته دو فوتبال کشور بازگشت.

* نمای کلی:

هفته یازدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور

ورزشگاه شهدای قدس همدان

تماشاگر: 150 نفر

شهرداری همدان: 3

هف سمنان: 2

گل ها: محمد سوادکوهی دقیقه 3  و کمیل ایمان جانی دقیقه 16 برای هف سمنان، رضاکوهی دقیقه 40، محسن وفایی دقیقه 75 و رسول رضایی دقیقه 77 برای شهرداری همدان

داور: مهدی خانپور

کمک ها: رضا بابارئیسی و محمدحسن رحیم دل

داور چهارم: مهدی احمدی  

ترکیب هف سمنان: شهروز محمدزاده ، محمد سوادکوهی ، پیمان پورصادق ، مهران تقی زاده ، مسعود غفاری (از دقیقه 82- عطاریعقوبی، داود شاهوراقی ، میلاد باقری ، سید امین هاشمی، سعید حیدری (از دقیقه 75- وحید امامی) کمیل ایمانجانی و محمد جواد محمدی.

سرمربی: اسماعیل حلالی

ترکیب تیم شهرداری همدان:  کوروش کیانی، مجیدشعبانی، پیمان حشمتی، حمید پروا، حامد بختیاری، رضا کوهی، کاظم صالحی، مهدی عسگری، رسول رضایی (از دقیقه 90 - صادق بوستانی)، هادی بلوری (از دقیقه 63- محسن وفایی)، تیمورشکری (از دقیقه 73- حسین قادری).

سرمربی: هادی گل محمدی

* شرح بازی:

در این دیدار که عصر امروز جمعه در حضور یکصد تماشاگر حاضر در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، تیم شهرداری با نتیجه سه بر دو مقابل میهمان خود هف سمنان به پیروزی رسید.

شهرداری همدان در حالیکه تا واپسین دقایق نیمه اول 2 بر صفر عقب بود با سه گل توانست بازی را در پایان 90 دقیقه به سود خود پایان ببرد.

هنوز دقایقی از بازی سپری شده بود که محمد سوادکوهی در دقیقه سه گل نخست بازی را به سود هف سمنان به ثمر رساند و در دقیقه 16 کمیل ایمان جانی توانست با به ثمر رساندن گل دوم ، برتری تیم هف را مقابل شهرداری حفظ کند.

در حالیکه تماشاگران همدانی بابت این دو گل دریافتی از نتیجه کسب شده نا امید شده بودند ، رضا کوهی هافبک تیم شهرداری در دقیقه 40 توانست یکی از گل های خورده را جبران کند تا شهرداری چی ها با امیدواری بیشتری به رختکن بروند.

تعویض طلایی هادی گل محمدی سرمربی شهرداری و اضافه شدن محسن وفایی به خط حمله باعث شد تا این مهاجم فرصت طلب در دقیقه 75 گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند.

هنوز شاگردان اسماعیل حلالی در تیم هف سمنان در شوک این گل مساوی بودند که رسول رضایی در دقیقه 77 توانست گل سوم تیم شهرداری را وارد دروازه تیم میهمان بکند و شهرداری بازی باخته را با پیروزی تغییر داد.

* جایگاه در جدول

شهرداری همدان با این پیروزی 17 امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول گروه سه صعود کرد.

هف سمنان نیز با تفاضل گل بهتر نسبت به شهرداری و با 17 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت تا تکلیف سایر بازی های این گروه مشخص شود.

* اتفاق ویژه

شهرداری که هفته گذشته سقوط آزاد به رده هفتم جدول گروه سه داشت با این برد به رتبه چهارم جدول صعود کرد تا آماده دربی حساس مقابل پاس همدان شود. شهرداری هم اکنون آقا بالاسر پاس شده است!

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن