تساوی شهرداری برابر میلاد مهر تهران

b_150_100_16777215_00_images_pasharda_18.jpgاز هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال شهرداری همدان با تساوی مقابل تیم میلاد مهر تهران متوقف شد.
به گزارش همدان فوتبال، این دیدار با نتیجه 2 بر 2 مساوی به پایان رسید.
قطار لیگ دسته دوم فوتبال کشور به هفته بیست و سوم رسید تا شاهد حساسیت بالا در این رقابت ها باشیم.
در گروه الف این مسابقات همچنان رقابت برای جایگاه قهرمانی و پلی آف بسیار داغ است اما شهرداریچی های همدان با شکست ناباورانه هفته گذشته در همدان برابر خیبر خرم آباد که به لطف داور رقم خورد اندک شانس رسیدن به پلی آف را از دست دادن تا ادامه مسابقات برای این تیم حساسیت چندانی نداشته باشد.
تیم فوتبال شهرداری همدان در این هفته میهمان میلاد مهر تهران بود که حاشیه این دیدار از پیش از آغاز مسابقه تیم فوتبال شهرداری همدان را اذیت کرد.
ورود شهرداری همدان چندین ساعت پیش از آغاز بازی به استادیوم و وضعیت بد رختکن ورزشگاه غدیر تهران شاگردان هادی گل محمدی را اذیت کرد.
بعد از گذشت حاشیه های پیش از بازی این دیدار از ساعت ۱۹:۴۵ روز چهارشنبه ۸ مرداد ماه آغاز شد و خیلی زود شهرداری همدان در دقیقه ۲ توسط محمد کاظمی موفق شد گل نخست را وارد دروازه حریف کند تا نوید یک بازی پر گل باشد.
در حالی که حملات شهرداریچی های همدان ادامه داشت اما دریافت کارت زرد دوم توسط امیرحسین پورقاسمی و اخراج وی تمام معادلات بازی را بر هم زد تا داور نقطه پنالتی را هم به سود میلاد مهر تهران نشان دهد.
این پنالتی توسط دروازه بان شهرداری همدان رسول مقصودی مهار شد اما در نهایت گل دقیقه ۴۰ میلاد مهر بازی را به تساوی یک بر یک رساند تا بازی در این نیمه خاتمه پیدا کند.
در نیمه دوم تیم فوتبال شهرداری همدان خیلی زود در دقیقه ۵۰ گل دوم را از میلاد مهر تهران دریافت کرد اما شاگردان گل محمدی حتی با یک یار کمتر هم عقب نکشیدند و خیلی زود جواب این گل را دادند.
زننده این گل امیرحسین نسایی بود.
در نهایت این دیدار پر حاشیه برای شهرداری همدان که با اخراج و پنالتی همراه بود با همان نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.
گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان هفته آینده به دلیل دیدار با اروند خرمشهر و کنار کشیدن این تیم از مسابقات استراحت خواهد داشت و ۳ امتیاز این دیدار به حساب این تیم واریز خواهد شد.
تیم شهرداری همدان با این تساوی 32 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی گروه الف رقابت های فوتبال دسته دوم باشگاه های کشور جای گرفت.
پیش از این، در این هفته از رقابت ها تیم فوتبال پاس همدان توانست با نتیجه یک بر صفر نفت و گاز گچساران را شکست دهد و با قرار گرفتن در رده دوم جدول رده بندی یک قدم به صود به لیگ دسته اول فوتبال کشور نزدیک شود. 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن