در ليگ دسته دوم فوتسال؛

پيروزي عليصدر در يك بازي پرانتقاد

b_150_100_16777215_00_images_stories_fotsalll.jpgهفته دوازدهم از رقابت‌هاي ليگ دسته دوم فوتسال قهرماني باشگاه‌هاي ايران با انجام 5 بازي در گروه جنوب دنبال شد و تيم عليصدر همدان در روزي كه استحقاق پيروزي را نداشت به يك برد شيرين دست يافت.

به گزارش "همدان فوتبال"، تيم فوتسال عليصدر، صدرنشين رقابت‌ها كه با آرامش زيادي در صدر جدول يكه‌تازي مي‌كند مقابل شاهين لردگان در ورزشگاه انقلاب همدان صف‌آرايي كرد.

 

در اين ديدار تيم حريف با تركيبي تدافعي قدم به ميدان گذاشت اما عليصدر مغرور براي كسب يك پيروزي پرگل بازي را آغاز كرد. عظيمي مربي عليصدر تيم را با تركيب محمد اصلاني، معين كدخدا، حميد نجاتي، نادر عظيمي و وحيد شانه‌اي روانه ميدان کرد.

بازي با حملات ابتدايي نماينده همدان آغاز شد و اين تيم پس از هفت دقيقه به گل برتري دست يافت. ضربه محكم نادر عظيمي در دقيقه 7 بازي در ریباند به محمد اصلاني رسيد تا اين بازيكن نخستين گل بازي را به ثمر برساند. پس از اين گل، شاگردان عظيمي بازي ضعيف و سردرگمي را به نمايش گذاشتند و با غرور فراوان بازي را دنبال كردند. بازي ساكت و بي‌‌جنب و جوش عليصدر به تيم حريف انرژي مضاعف داد تا شاهين قدرت پرواز بگيرد. تيم شاهين در اين نيمه حملات زيادي را روي دروازه عليصدر تدارك ديد كه اگر بخت و اقبال يارشان بود در همان نيمه نخست با گل‌هاي پرشمار به پيروزي مي‌رسيدند اما تنها يك بار موفق به گشودن دروازه كدخدا شدند. در اين نيمه تيرك دروازه و اشتباه حريف در نواختن ضربات آخر به كمك عليصدري‌ها آمد تا با نتيجه مساوي نيمه اول را به پايان ببرند.

در بين دو نيمه خسروي مشاور فني مديرعامل از بازي ضعيف بازيكنان به تندي انتقاد كرد و از آنها خواست تا فوتسال روان و پرتحركي را به نمايش بگذارند. گفته‌هاي خسروي در دقايق اول نيمه دوم تأثير خود را گذاشت و حميد نجاتي در دقيقه 22 بازي از پاس شانه‌اي سود برد و گل دوم عليصدر را به ثمر رساند.

پس از اين گل باز هم تراژدي نيمه اول تكرار شد و عليصدري‌ها با ارائه بازي ضعيف و پرانتقاد حوصله تماشاگران اندك ورزشگاه را بردند. در اين نيمه معين كدخدا به تنهايي ناجي عليصدر شد و بارها حملات تيم شاهين را دفع كرد و ستاره ميدان بود. حملات شاهين هر لحظه فروپاشي دروازه عليصدر را نويد مي‌داد اما حضور كدخداي آماده و سرحال و تيرك دروازه بارها مانع از كاميابي شاهين شد. شاهين در دقيقه 28 از حملات خود سود برد و يك بار ديگر بازي را به تساوي كشاند. علي‌رغم اينكه شاهين تيم برتر ميدان بود تيم عليصدر روي حركات تركيبي به گل رسيد و در دقايق 35 و 36 نادر عظيمي و محمد اصلاني دو گل به ثمر رساندند اما دقايقي بعد شاهين يكي از گل‌ها را پاسخ داد تا سرانجام تيم عليصدر در روزي كه استحقاق پيروزي نداشت و بازي پرانتقاد و ضعيفي را به نمايش گذاشت به يك پيروزي شيرين و 3 امتياز با ارزش دست پيدا كرد تا با خيالي راحت به تعطيلات نيم‌فصل برود. عليصدر با اين پيروزي 30 امتيازي شد تا همچنان اختلاف 7 امتيازي خود را با تعقيب‌كننده‌ها حفظ كند.

در اين هفته تيم‌هاي مدعي صعود به پيروزي رسيدند، تيم برناي خوزستان در يك بازي يك طرفه 4 بر یک بر مقاومت شهركرد غلبه كرد و تيم آذرخش بندرعباس نيز به زحمت با يك گل ميلاد نور اراك را از پيش رو برداشت. تيم شاهين كرمانشاه 3 بر 2 بر اشترانكوه ازنا غلبه كرد و مس رفسنجان نيز در يك بازي نزديك 3 بر 2 كيان‌سپهر اصفهان را مغلوب ساخت.

 

با پايان ديدارهاي اين هفته تيم عليصدر با 30 امتياز پيشتاز رقابت‌هاست و تيم آذرخش بندرعباس با 23 و برناي خوزستان با 22 امتياز در تعقيب عليصدر هستند.

نظرات   

 
+7 #3 hg,kn 1392-03-19 17:21
بابا بازي هفته آخر ليگ برتر بين هلال احمر تبريز با ميثاق تهران كه با گل ثانيه هاي پاياني هلال احمر منجر به حذف ارژن شيراز شد سروصداي زيادي كرد.يك طرف خسروي بود(هلال احمر) يك طرف باجناقش-خوراكچي-(ميثاق).دلاليسم تا فوتسال همدان آمده چون پول پول است چه ليگ برتر چه ليگ2. همين بازيكن شيرازي عليصدر هم با معرفي خسروي آمده.سفره چندده ميليوني عليصدر حتي به اندازه لقمه اي شكم پر ولع دلاليسم را سير خواهدكرد.
 
 
+6 #2 hg,kn 1392-03-19 16:52
بابا خسروي دلاله-خداكنه همدانيها توي دام نيفتند تبريز -تهران وغيره سلبقه دارد
 
 
+7 #1 فوتسالي 1392-03-19 16:48
باسلام - مدير سايت كه انقدر بازي را خوب موشكافي كرديد چرا بعنوان وجدان زنده (خبرنگاربايدوجدان زنده باشد)نميپرسيد : حضور علي خسروي از ليگ برتر با هزينه بالا چه تاثير فني بر عملكرد فني عليصدر گذاشته است؟؟؟ آحسيني كه كسي بر دانش او شك ندارد ومدير وبازيكنان باشگاه صادقانه بر دانشش اعتراف دارندوبا آمدن خسروي ومقايسه كاملا اين امر ثابت شد - چرا رفت؟ كناره گيري كرد؟استعفا داد؟ كنار گذاشته شد؟ واضح است نتايج الان از سرمايه ايست كه آحسيني براي عليصدر گذاشت وعليرغم بازيهاي ضعيف بازهم برنده ميشود.واضح است بازي فني وزيباي عليصدر با برنا درهفته چهارم با هدايت آحسيني كجا واين بازيهاي كسالت آور با حضور علي خسروي كجا. جعبه سياه ادامه پيدا نكردن حضور آحسيني بي ربط به دلاليسم نيست كه تا ليگ 2فوتسال هم آمده چون هزينه بالاي 100ميليوني عليصدر بستر مناسب است.علي خسروي همان است كه تيم شهيد فرجي را بسته است از مربي تا بازيكنان(مدعي گروه شمال).سابقه حضور در تبريز نامبرده مشخص است وشليد تاچندفصل سفره عليصدر برايش بازشود
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن