در هفته سیزدهم مسابقات دسته دوم فوتسال صورت می‌گیرد؛

میهمانی علیصدر همدان برای تثبیت صدرنشینی

b_150_100_16777215_00_images_stories_footsal-mesdaghi.jpgتیم فوتسال علیصدر همدان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور برابر تیم رده سوم جدول گروه جنوب برای ثبیت صدرنشینی در اهواز به میدان می‌رود.

به گزارش "همدان فوتبال"، رقابت‌های فوتسال دسته دوم باشگاه‌های دسته دوم کشور در گروه جنوب بعد از 17 روز تعطیلی از یکشنبه این هفته مجدداً از سر گرفته می‌شود و طی آن 20 تیم‌ شرکت‌کننده در دو گروه با یکدیگر مصاف خواهند کرد.

تیم فوتسال علیصدر همدان در سال گذشته تا مرحله پلی‌آف برای صعود به لیگ دسته اول هم پیشرفت رفت اما به دلیل بی‌تجربگی مربیان و بازیکنان این تیم از صعود باز ماند.

این تیم امسال با ترکیبی جوان و 70 درصد بومی پا به این مسابقات گذاشته است.

باشگاه علیصدر همدان که از سال 84 شروع به فعالیت کرده و در همان سال با خرید امتیاز یک تیم دسته اولی به تیم‌داری حرفه‌ای در رشته فوتسال پا به عرصه ورزش کشور گذاشته است.

مدیران شرکت سیاحتی علیصدر از سال 88 برای انجام فعالیت‌های حرفه‌ای در رشته‌های مختلف که در سطح استان استعداد و قابلیت وجود دارد برنامه‌ریزی کرده و با تشکیل مجدد تیم فوتسال در مسابقات استانی ضمن کسب عنوان قهرمانی استان به مرحله زیرگروه کشور راه یافتند.

بعد از موفقیت‌هایی که در سال‌های اخیر به دست آمد در سال گذشته و فصل فوتسال 91_90 تیم فوتسال علیصدر با کسب عنوان مقام دوم گروه شمال عملکرد خوبی را در بین تیم‌های حاضر داشت.

در فصل امسال تیم فوتسال علیصدر همدان با بهر‌ه‌گیری بازیکنان و کادر فنی بومی توانسته تا پایان هفته دوازدهم و قبل از تعطیلات با اختلاف محسوسی از رقبای خود به عنوان صدرنشین گروه 10 تیمی جنوب قرار بگیرد.

فوتسالی‌های همدانی در 12 هفته قبل موفق شدند با 10 پیروزی و تنها دو شکست خارج خانه با کسب 30 امتیاز و 16 تفاضل مثبت در حالا حاضر با هفت امتیاز اختلاف از تیم رده دوم گروه رده نخست گروه را در اختیار دارد.

نماینده فوتسال استان همدان در لیگ دسته دوم در حالی خود را برای رویارویی با تیم برنای خوزستان آماده می‌کند که در دیدار رفت در همدان در یک بازی نزدیک موفق شد دو بر یک برابر حریف اهوازی خود به برتری برسد.

در بازی برگشت با توجه به هوای گرم شهر اهواز و اختلاف ارتفاع و حضور تماشاگران پرشور اهوازی علیصدری‌ها بازی سختی را خواهند داشت.

همچنین اختلاف دو پله‌ای دو تیم در جدول رده‌بندی باعث شده تا این بازی از حساسیتی برای بر هر دو تیم برخوردار باشد.

در هفته سیزدهم در چهار بازی دیگر گروه جنوب رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دوم مقاومت چهارمحال و بختیاری از کیان سپهر اصفهان پذیرایی می‌کند، اشترانکوه ازنا به مصاف مس رفسنجان می‌رود، شاهین لردگان میزبان آذرخش بندرعباس است و در اراک میلاد نور مرکزی برابر  شاهین کرمانشاه به میدان خواهد رفت.

در چارچوب هفته سیزدهم یکشنبه دوم تیرماه در رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دوم گروه جنوب تیم فوتسال علیصدر همدان در سالن ورزشی جهاد کشاورزی اهواز به مصاف برنای خوزستان می‌رود.

 

تا پایان هفته دوازدهم تیم علیصدر با 30 امتیاز در صدر و تیم برنای خوزستان با 22 امتیاز در رده سوم این گروه قرار دارد که اطلاعات کامل جدول رده‌بندی این گروه به شرح ذیل است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن