جشنواره گل عليصدر در فوتسال؛

عليصدر در آستانه صعود به لیگ دسته اول

b_150_100_16777215_00_images_stories_fotsalll.jpgهفته چهاردهم از رقابت‌هاي ليگ دسته دوم فوتسال با انجام يك بازي در ورزشگاه انقلاب دنبال شد که در آن تيم عليصدر همدان ميزبان تيم مقاومت شهركرد بود.

به گزارش "همدان فوتبال"، تيم عليصدر كه به لطف امتيازات دور رفت با اقتدار صدرنشين است در اين بازي با نیت پيروزي با گل‌هاي بيشتر در ورزشگاه خالي از تماشاگر انقلاب وارد زمين شد. عليصدر در نيمه اول بازي در حد و اندازه خود نبود و به‌رغم برتري نسبي تنها يك بار موفق به گلزني شد. این تیم كه در هفته‌هاي اخير افت كرده است در نيمه نخست براي رسيدن به گل تلاش مضاعفي داشت كه تنها يك بار آن هم روي تيزهوشي وحيد شانه‌اي به گل رسيد.

 

عليصدر در نيمه نخست، بازي سرد و كسل‌كننده‌اي را به نمايش گذاشت اما با آغاز نيمه دوم موتور گلزني این تیم روشن شد و با ارائه يك بازي زيبا ابتكار عمل را در دست گرفت. در اين نيمه بازيكنان عليصدر روان‌تر بازي كردند و در نهايت نتيجه 8 بر 2 را از خود به يادگار گذاشتند.

وحيد شانه‌اي كاپيتان عليصدر و يكي از خوب‌هاي اين تيم، بازي زيبا و فوق‌العاده‌اي را با زدن 3 گل هت تریک كرد. در ادامه بازي تيم عليصدر 5 خطايي شد و تيم حريف دو بار توانست از روي نقطه پنالتي به گل دست يابد اما در انتها پيروزي 8 بر 2 به نام عليصدر ثبت شد تا اين تيم با روحيه‌اي مضاعف جايگاه خود را در صدر جدول استحكام بخشد. اين پيروزي راه صعود نماينده استان به ليگ دسته اول را هموار كرد. براي عليصدر در اين بازي وحيد شانه‌اي 3 گل، عليرضا مهربانيان 2 گل، نادر عظيمي، فرشاد ديزجي و حميد شجاعي گلزنی کردند.

در دیگر بازی‌های گروه جنوب نتایج به سود علیصدر رقم خورد. تیم برنای خوزستان و آذرخش بندرعباس که در تعقیب تیم همدانی هستند در مصاف با هم به تساوی 2 بر 2 و تقسیم امتیاز رضایت دادند تا اختلاف امتیاز آنها با علیصدر به 7 امتیاز افزایش پیدا کند. تیم کیان‌سپهر نیز در اصفهان مقابل میهمان خود اشترانکوه ازنا 3 بر 3 متوقف شد تا کام همدانی‌ها شیرین‌تر شود. مس رفسنجان با نتیجه 3 بر 2 میلاد نور اراک را با شکست بدرقه کرد و مسابقه پرواز شاهین‌ها را کرمانشاهی‌ها فتح کردند. در این بازی شاهین کرمانشاه 5 بر 3 همنام لردگانی خود را شکست داد.

با گذشت 14 هفته از رقابت‌ها تیم علیصدر با 33 امتیاز صدرنشین است و مدعی شماره یک قهرمانی محسوب می‌شود و تیم‌های برنای خوزستان و مس رفسنجان نیز با 26 امتیاز در تعقیب همدانی‌ها هستند. در انتهای جدول نیز اشترانکوه ازنا و مقاومت یاسوج قرار دارند.

در ادامه این رقابت‌ها و در هفته پانزدهم علیصدر همدان در دیداری حساس میزبان تیم سوم جدول آذرخش بندرعباس است، برنای خوزستان از شاهین کرمانشاه پذیرایی می‌کند، مقاومت شهرکرد میزبان اشترانکوه است، کیان‌سپهر اصفهان به میهمانی میلاد نور اراک می‌رود و شاهین لردگان میزبان مس رفسنجان است.

اسامی بازیکنان علیصدر

وحيد شانه‌اي، عليرضا مهربانيان، حميد شجاعي، فرشاد ديزجي، محمد اصلاني، نادر عظيمي، نادر غلامي، احسان صالحي، اميد بهرامی، ميثم رضايي قدس، وحيد روحي و معين كدخدا اعضای تيم فوتسال عليصدر همدان را تشکیل می‌دهند.

مربی: محمد عظیمی

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن