در هفته شانزدهم لیگ دسته 2 فوتسال صورت می‌گیرد

جدال علیصدر و شاهین در دربی غرب کشور

b_150_100_16777215_00_images_stories_futsal_0.jpgدیدار حساس دو تیم فوتسال علیصدر همدان و شاهین کرمانشاه به عنوان دربی غرب کشور در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور محسوب می‌شود.

مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور به ایستگاه شانزدهم خود رسیده و در سه هفته باقی مانده تا پایان این رقابت‌ها حساسیت در بالای جداول شمال و جنوب را بیشتر از قبل کرده است.

مسابقات لیگ دسته 2 امسال بنا بر تصمیم کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در دو گروه 10 تیمی تقسیم‌بندی شدند که در دو منطقه شمال و جنوب بازی‌های خود را به صورت رفت و برگشت انجام می‌دهند تا تیم‌های برتر مجوز حضور در لیگ بالاتر را بگیرند.

در گروه جنوب این رقابت‌ها که با حضور 10 تیم برنای خوزستان، شاهین کرمانشاه، آذرخش بندرعباس، شاهین لردگان، مس رفسنجان، میلادنور مرکزی، کیان‌سپهر اصفهان، مقاومت چهارمحال و بختیاری، اشترانکوه ازنا و علیصدر همدان برگزار می‌شود جدال و فشردگی در بالای جدول وجود دارد.

این نزدیکی امتیاز در بین چهار تیم بالای جدول باعث شده در سه هفته ماقبل پایانی حساسیت بالایی در گروه جنوب وجود داشته باشد و تیم‌ها با دقت بیشتری به میدان می‌روند تا حداکثر امتیازات را به دست بیاورند.

تیم علیصدر، نماینده فوتسال استان همدان، در لیگ امسال موفق شد عملکرد خوبی را داشته باشد و با کسب امتیازات لازم با اقتدار و فاصله مناسبی با رقبا در صدر این گروه قرار دارد.

علیصدری‌ها در 15 هفته انجام شده موفق شدند با برتری در 11 مسابقه و قبول چهار شکست و بدون تساوی با کسب 33 امتیاز صدرنشین گروه جنوب باشند، در ادامه راه برای حفظ جایگاه خود کار سختی را دارند.

باشگاه علیصدر که در سال 86 ـ 85 تجربه تیم‌داری در سطح لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را در کارنامه خود دارد برای صعود این تیم در فصل فوتبالی امسال از ترکیب بازیکنان بومی مستعد و غیر بومی استفاده کرده و توانسته با حداقل امکانات، نتیجه خوبی بگیرد.

تیم فوتسال علیصدر در هفته گذشته در همدان برابر تیم آذرخش بندرعباس با حساب یک بر صفر نخستین باخت خانگی را تجربه کرد و برای حفظ جایگاه خود در صدر محکوم به برد در بازی این هفته خود در کرمانشاه است.

کری‌خوانی که از دیرباز بین تیم‌های ورزشی دو استان همدان و کرمانشاه وجود داشته باعث شده تا این دیدار به عنوان دربی کشور مطرح شود و بر حساسیت این مسابقه افزوده است.

سفیدپوشان همدانی که در بازی دور رفت و در خانه با حساب چهار بر یک برابر حریف خود شاهین به برتری رسیده است جمعه شب برابر تماشاگران کرمانشاهی کار سختی دارد تا بتوانند با امتیاز از تیم بازی بیرون بیایند.

شاهین کرمانشاه که در بازی قبلی خود برابر تیم برنای خوزستان با نتیجه دو بر یک مغلوب شده به دنبال استفاده از امتیاز میزبانی و با کمک هواداران و تماشاگران خودی و کسب بهترین نتیجه در برابر تیم صدرنشین گروه است تا بتواند جایگاه پنجمی خود را بهبود بخشد.

تیم فوتسال علیصدر همدان در صورت پیروزی در این بازی خارج از خانه تا حد زیادی با آسودگی در دو هفته پایانی پیگیر مسابقات خواهد بود و در غیر این صورت فشردگی امتیازی در بالای جدول این گروه کار را به اما و اگر خواهد کشاند.

کسب سه امتیاز در بازی حساس برابر حریف کرمانشاهی برای همدانی‌ها بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود که در صورت این اتفاق تیم فوتسال علیصدر یکی از کاندیداهای حضور در مرحله بعد مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال ایران خواهد بود.

هفته شانزدهم طی پنج‌شنبه و جمعه ( امروز و فردا) پیگیری خواهد شد و در دیگر بازی‌های گروه جنوب کیاسپهر اصفهان از شاهین لردگان پذیرایی می‌کند.

آذرخش بندرعباس برابر تیم قعر جدولی مقاومت چهارمحال و بختیاری به میدان می‌رود، مس رفسنجان باید مقابل برنای خوزستان صف‌آرایی کند و اشترانکوه در شهر ازنا به مصاف میلادنور مرکزی خواهد رفت.

جدول گروه جنوب مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور تا پایان هفته پانزدهم و سه هفته به پایان این رقابت‌ها به شرح ذیل است.

تیم 33 امتیازی علیصدر همدان روز جمعه در هفته شانزدهم مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم برابر تیم رده پنجمی شاهین کرمانشاه در سالن ورزشی قمر بنی هاشم این شهر به میدان خواهد رفت.

 

داوران مسابقه فوتسال دربی غرب کشور بر اساس اعلام دپارتمان و کمیته داوران فدراسیون فوتبال کمال بایزیدی‌اشنویه، رامین امیدباراندوزی، بهنام اختیاری و اصغر زاهدی‌پور خواهند بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن