رسانه ورزش همدان در یک قدمی صعود به مرحله دوم فوتسال جام فجر

b_150_100_16777215_00_images_stories_futsal_0.jpgهفته چهارم دور گروهی رقابت های فوتسال جام فجر شهرداری امشب با سه بازی در گروه دوم پیگیری خواهد شد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، مسابقات فوتسال جام فجر شهرداری به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان امسال با حضور 12 تیم در دو گروه 6 تیمی در حال برگزاری است.

 

تیم خبرنگاران ورزشی همدان هم که پس از چند سال دوباره جان تازه ای گرفته و تمرینات و مسابقات مختلفی را در یک سال اخیر تجربه کرده است، امسال در این بازی ها حاضر و از آن به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از بازی ها یاد می شود.

 

تیم رسانه ورزشی همدان در گروه دوم این بازی ها با تیم های سازمان آتش نشانی، معاونت حمل و نقل، معاونت عمرانی، شهرداری منطقه چهار و معاونت حمل و نقل و ترافیک هم گروه است.

 

این تیم در بازی اول خود با نتیجه چهار بر یک تیم معاونت عمرانی را از میان برداشت تا گام اول این رقابت ها را محکم بردارد. در گام دوم خبرنگاران در فینالی زودرس به تیم آتش نشانی خوردند که در این دیدار برخلاف ارائه یک بازی قابل قبول چهار بر دو شکست خوردند.

 

در گام سوم تیم خبرنگاران در یک بازی یک طرفه با پنج گل تیم معاونت حمل و نقب و ترافیک را با شکست روبرو کردند تا کارکنان اداره تحت نظر عباس صوفی، مدیرعامل سابق پاس همدان نسبت به صعود ناامید شوند.

 

اما امشب هفته چهارم و ماقبل پایانی دور گروهی بازی ها انجام می شود. در این هفته تیم آتش نشانی به مصاف معاونت شهرسازی می رود. تیم عمرانی با حمل و نقل شاخ به شاخ می شود و منطقه چهار نیز از خبرنگاران پذیرایی می کند.

 

در جدول این گروه تیم آتش نشانی با هفت امتیاز صدرنشین است و تیم های رسانه ورزش و شهرسازی با 6 امتیاز در تعقیب این تیم هستند.

 

تیم منتخب خبرنگاران ورزشی استان همدان متشکل از حامد سیفی و سعید شاهسوند (خبرگزاری ایسنا) جلال محمدکریمی (هفته نامه همدان سلام)، میثم ناصرنژاد (خبرگزاری ایرنا)، امیر غلامی و حمیدرضا غلامی (هفته نامه آوای الوند)، محمدحسین نوری فر و سعید صادق زاده (روزنامه همدان پیام)، مجتبی دی آبادی (خبرنگار ورزشی)، جواد همدانی (باشگاه خبرنگاران جوان) تشکیل شده که علی ثقفی هدایت این تیم را برعهده دارد.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن