تیم فوتسال رسانه ورزش همدان در جمع سه تیم برتر جام فجر شهرداری

b_150_100_16777215_00_images_stories_fotsalkhabarnegaran_fotsalresane_1.jpgتیم فوتسال رسانه ورزش همدان توانست با شکست تیم شهرداری ستاد در مرحله حذفی مسابقات فوتسال جام شهرداری همدان به جمع سه تیم برتر این رقابت ها راه یابد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، در دور حذفی این رقابت‌ها که در سالن سرپوشیده شهدای شهرداری همدان برگزار شد، تیم رسانه ورزش توانست با نتیجه دو بر یک مقابل تیم قدرتمند شهرداری ستاد به برتری دست یابد.

 

گل های تیم رسانه ورزش همدان در این دیدار را جلال محمدکریمی و حمید غلامی به ثمر رساندند. این پیروزی در حالی شکل گرفت

که حامد صیفی و میثم ناصرنژاد به دلیل سرماخوردگی شدید و علی ثقفی و جواد همدانی به دلیل مصدومیت در حین بازی شرایط این تیم را متفاوت از بازی گذشته کرد.

 

درخشش سعید صادق زاده دروازه بان رسانه ورزش همدان نیز از دلایل موفقیت این تیم در بازی مقابل شهرداری ستاد بود.

 

محمد نوری فر و مجتبی دی آبادی نیز با وجود بازی در این دیدار در دقایق کوتاه، کمک شایانی به تیم رسانه ورزش داشتند و با تشویق های خود به بازیکنان روحیه دادند.

 

در دیگر دیدار این مرحله حذفی تیم یکدست و قدرتمند پایانه های همدان مقابل منطقه چهار جشنواره گل راه انداخت و آتشنشانی همدان نیز با گل های پرتعداد تاکسیرانی همدان را از کار انداخت.

 

ادامه این دیدارها برای روشن شدن تیم های اول تا سوم روز شنبه آینده با انجام قرعه کشی مسابقات آغاز می شود و احتمال زیاد تیم رسانه ورزش در بازی نخست به مصاف پایانه های مسافربری همدان برود.

 

تیم های پایانه ها و آتشنشانی با برخورداری از بازیکنان مطرح فوتبال همدان از شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار هستند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن