قهرمانی تیم فوتسال شهرداری ملایر در مسابقات جام دهه فجر

b_150_100_16777215_00_images_stories_fotsalll.jpgمسابقات فوتسال ادارات و نهادهای دولتی شهر ملایر با حضور 12 تیم تحت عنوان جام دهه فجر ویژه دهه مبارك فجر و پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامی زیر نظر ورزش و جوانان ملایر و هیأت فوتبال این شهر در سالن کوثر برگزار شد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، این مسابقات در 3 گروه 4 تیمی از شانزدهم بهمن ماه به صورت دوره ای آغاز شد که از این سه تیم شش تیم به مرحله بعدی راه یافتند، در نهایت 4 تیم از دو گروه صعود کرده و مسابقات نیمه نهایی و نهایی را برگزار کردند.

 

تیم " الف" فوتسال کارکنان شهرداری ملایر که در مسابقات جام دهه فجر (یادواره مرحوم اسماعیل زنگنه) شهرستان ملایر شرکت کرده بود به مقام قهرمانی رسید. این تیم که متشکل از 8 بازیکن به اسامی روح الله لطفی، سعید عبدی، رضا رحیمی، محمدرضا حبیبی، علی جانجان، عادل عبدلی، احسان علیزاده، علی عارفی و به مربیگری عادل عبدلی و سرپرستی حسین احمدی بود توانست در بازی نهایی تیم "اداره برق" را با نتیجه 8 بر 2 شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

 

تیم "ب" شهرداری ملایر با 8 بازیکن به نام های مجید قربانی، عباس حمیدی پاک، محمد لطفی، هادی رحیمی، سعید علیزاده، مهدی بهرامی، حسن طاهری فر و عباس علی حسینی نیز در این مسابقات حضور داشت که در مرحله رده بندی با پذیرفتن شکست از "تیم مصباح انرژی" به مقام چهارم این دوره از رقابت ها بسنده کرد.

 

گفتنی است؛ طی آئینی کاپ قهرمانی فوتسال شهرداری ملایر توسط مربی این تیم عادل عبدلی به شهردار ملایر، دکتر علیرضا رضایی اهدا شد.


 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن