تقدیر عضو آکادمی فوتبال ایران از پرویز ترتیبیان

b_150_100_16777215_00_images_stories_roopaei.jpgدر فستیوال فوتبال همدان جمع کثیری از خانواده ها در سایبان سکوهای ورزشگاه نظاره گر عملکرد فرزندانشان بودند.

 

به گزارش خبرنگار "همدان فوتبال"، این فستیوال در زمین چمن مصنوعی برگزار شد که به دلیل گرمای شدید هوا، زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تبدیل به تنور شده بود!

 

دبیر هیات فوتبال همدان دلیل برگزاری فستیوال در چمن مصنوعی را مرمت چمن های اصلی ورزشگاه های همدان عنوان کرد که در طول مسابقات فوتبال زیر 14 ساله های آسیا دچار آسیب دیدگی شده بودند.

 

برخی خانواده ها نسبت به کم توجهی شماری از استعدادیابان به عملکرد فرزندانشان اعتراض داشتند. آنها معتقد بوده که برخی استعدادیابان به جای رویت عملکرد بازیکنان، سرشان در برگه های تعیین نمره بود!

 

تیموری عضو آکادمی فوتبال ایران از استقبال کم رنگ مسوولان ورزشی همدان نسبت به حضور در این فستیوال انتقاد کرد و گفت: روز پنجشنبه که در سنندج بودم، علاوه بر استقبال بسیار چشمگیر خانواده ها، مسوولان اجرایی این شهر نیز حضور داشتند.

 

تیموری که روزگاری رییس کمیته داوران هیات فوتبال همدان بود، در حاشیه برگزاری فستیوال فوتبال زیر12 ساله ها از پرویز ترتیبیان پیشکسوت عکاسی همدان تقدیر کرد.

 

میثم فتاحی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال همدان زحمات زیادی برای برگزاری این جشن باشکوه انجام داد. پرویز ترتیبیان پیشکسوت عکاسی همدان نیز با وجود مشکلات جسمی در این برنامه حضور داشت.

 

بازیکنان نهاوندی تیم پاس هم نظاره گر عملکرد همشهریان خود در این فستیوال بودند.

 

نظم دهی این فستیوال نسبت به سال قبل بسیار بهتر شده بود به طوریکه اجازه ورود افراد غیرمسوول در کنار زمین داده نشد.

 

داوران درجه سه هیات فوتبال نیز قضاوت مسابقات تیم ها در این فستیوال را برعهده داشتند.

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن