گزارش ویژه از ورود مقامات استانی به ماجرای کریمیان

پشت پرده خبری هست؟

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_karimian.jpgماجرای مهدی کریمیان و سانحه‌ای که بر ای او رخ داده کم‌کم دارد به یک مسئله امنیتی در سطح شهر و استان تبدیل می‌شود! بعد از این‌که مدیرعامل تراکتورسازی فاش کرد کریمیان نه به دلیل تصادف که بر اثر درگیری مصدوم شده حالا به نظر می‌آید این هم تمام ماجرا نبوده است. تا حدی که بالاترین مقامات ورزشی استان هم وارد ماجرا شده و قصد تحقیق و تفحص در این زمینه را دارند.

 

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از گل، روز یکشنبه و ساعاتی بعد از این‌که خبر تصادف و بستری شدن مهدی کریمیان در رسانه‌ها پیچید شایعه‌ای منتشر شد مبتنی بر این‌که ماجرا صرفا یک تصادف خشک‌وخالی نبوده و درگیری بوده؛ این شایعه‌ بعدا در برنامه۹۰توسط مدیرعامل تراکتور رسما تایید شد و همه متوجه شدند که هافبک تراکتور به دلیل یک درگیری و نزاع خیابانی به کما رفته نه به دلیل پرت شدن از خودرو و برخورد با درخت. اما حالا به نظر می‌رسد این هم تمام ماجرا نبوده است. تلاش برای کشف کلیه زوایای ماجرا حتی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی را هم به تکاپو انداخته و او امروز از پیگیری ماجرایی خبر داده که برای مهدی کریمیان رخ داده است. اوج‌نیوز امروز از قول شروین اسبقیان مدیرکل وزارت ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نوشت: این مساله باید پیگیری شود و ما قطعا این کار را انجام می‌دهیم. اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان به قضیه ورود کرده و پس از دریافت مستندات تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

 

در اولین دقایق به نظر می‌رسید ضربه وارد شده به کریمیان و مشکل جسمی او خطرناک و پیچیده است، و در عوض ماجرای تصادف یک ماجرای ساده و بدون حاشیه بوده. حالا هر چه می‌گذرد داستان برعکس می‌شود. حال مهدی روز‌به‌روز بهتر می‌شود و در عوض اتفاقی که در ابتدا تصادف نامیده می‌شد حالا یک معمای بزرگ است که هر روز پیچیده‌تر از قبل به نظر می‌آید!

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن