بند عجیب در قرارداد بازیکن محبوب پرسپولیس

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_seyed_jalal-hoseini.jpgدر تابستان فصل جاری و فصل نقل و انتقالات تمدید قرارداد سیدجلال حسینی مدافع ملی پوش پرسپولیس یکی از ماموریت های دشوار رویانیان بود که در نهایت با موفقیت انجام شد اما در قرارداد سیدجلال بند عجیبی وجود دارد که تعجب همه حتی رویانیان را هم به همراه داشت.

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از پارسینه، در جریان مذاکرات برای تمدید قرارداد، حسینی بعد از چک و چانه زدن روی مبلغ قرارداد و توافق روی رقم یک میلیارد درخواست ویژه ای هم از مدیرعامل داشت و اصرار داشت تا این بند حتما در قراردادش گنجانده شود. حسینی تاکید داشت که وظیفه تامین تغذیه اش در طول فصل و وعده های ناهار و شام بر عهده باشگاه پرسپولیس است تا فقط به فوتبال فکر کند! البته این نکته جدیدی نیست.

اصرار سیدجلال برای تمرکز روی فوتبالش در طول فصل به حدی است که معمولا از باشگاه متبوعش وعده های غذایی را هم طلب می‌کند تا وقت خود را با آشپزی یا رفتن به رستوران تلف نکند. او در سپاهان هم هر ۳ وعده غذایی خود را از باشگاه دریافت می کرد و به همین خاطر کمتر در محافلی چون رستوران و… رویت می شد. البته برای فصل جدید به رویانیان تخفیف داده و قرار شده صبحانه را در خانه میل کند!

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن