احمد جمشیدیان:

مشکلی برای تمدید قرارداد با استقلال تهران ندارم

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_ahmad-jamshidian.jpgهافبک همدانی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مشکلی برای تمدید قرارداد با تیم استقلال تهران ندارم و منتظر تصمیم باشگاه هستم .

 

به گزارش "همدان فوتبال"، احمد جمشیدیان افزود: هم اکنون قراردادم با استقلال تهران به پایان رسیده است و با توجه به تغییرات مدیریتی منتظر تصمیم باشگاه هستم و باوجود اینکه استقلال در اولویت قرار دارد اما چند پیشنهاد از سایر تیم های لیگ برتری هم دارم .


وی اضافه کرد: امسال هم امیر قلعه نویی سرمربی استقلال است و چندین سال شاگرد وی بوده ام و اگر نیاز بداند در خدمت تیم استقلال خواهم بود .


جمشیدیان با اشاره به اینکه منتظر دریافت مطالبات خود از تیم استقلال هستم گفت: هنوز بابت فصل قبل پولی دریافت نکرده ام و امیدواریم با تغییرات مدیریتی ایجاد شده مشکلات مالی تیم حل شود.


هافبک استقلال تهران در ادامه گفت: استقلال سال قبل به لحاظ مالی مشکلات زیادی داشت و البته پرسپولیسی ها هم این شرایط را سپری کردند اما امسال با تغییرات ایجاد شده در سرخابی ها انتظار داریم مسایل مالی هم برطرف شود.


وی با دفاع از عملکرد استقلال در فصل گذشته لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا گفت: ما سال قبل با وجود مشکلات مالی و جدایی چند بازیکن کلیدی توانستیم با تلاش قلعه نویی به رتبه پنجم لیگ برسیم و اگر او نبود قطعا شرایط بدتری در استقلال بوجود می آمد.


وی خاطرنشان کرد: امسال با تغییرات ایجاد شده تیم های استقلال و پرسپولیس می توانند بهتر از فصل قبل ظاهر شوند و اکنون مطالبه بازیکنان و مربیان پرداخت بدهی ها است.


وی با اشاره به اینکه برای حفظ آمادگی در همدان تمرین می کند، اظهار داشت: چند روزی به همدان سفر کردم تا ضمن دیدار با اقوام و دوستان قدیمی، تمرینات آمادگی خود را دنبال کنم.

 

احمد جمشیدیان هافبک فعلی تیم استقلال تهران سابقه بازی در تیم های فجر همدان، ملوان بندرانزلی، راه آهن تهران و سپاهان اصفهان را دارد.

 

منبع: ایرنا همدان

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن