مصائب باورنکردنی بازیکنان بومی پاس بعد از سقوط

10 ساعت معطلی در فرودگاه بم!

b_150_100_16777215_00_images_pas.jpgبعد از سقوط پاس همدان به لیگ دسته سوم فوتبال، داستان عجیبی برای بازیکنان بومی این تیم رخ داده است.

به گزارش "همدان فوتبال"، بعد از اینکه روز گذشته تیم فوتبال پاس همدان برابر شهرداری بم با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و راهی لیگ دسته سوم کشور شد، اتفاقی عجیب و باورنکردنی برای بازیکنان بومی این تیم رخ داد که میثم زمانی یکی از این نفرات موضوع را چنین تشریح کرد.

زمانی درباره اتفاقات بعد از بازی با شهرداری بم گفت: بعد از بازی به ما گفتند که ساعت 22 پرواز داریم. پنج دقیقه مانده بود تا به فرودگاه برسیم که یکباره گفتند باید خودتان سفر و پرواز را هماهنگ کنید!

مهاجم پاس خاطرنشان کرد: بازیکنان غیربومی اینترنتی بلیت رزرو کرده بودند و ما 6 بازیکن بومی چون ظرفیت تمام شده بود و جای خالی وجود نداشت معطل شدیم.

وی ادامه داد: نکته جالب اینکه سرپرست و مربی دروازه‌بانان تیم که بومی هم هستند بلیت رزرو کرده بودند و با پرواز راهی تهران شدند. سرپرست تیم یک بار نپرسید که مشکلی ندارید یا پولی همراهتان هست یا نه؟!

زمانی افزود: پای پرواز رفتیم و برای سه نفر بلیت هماهنگ شد، اما نمی‌شد سه نفر برگردیم و سه نفر دیگر در بم بمانیم. تا 6 صبح فرودگاه بودیم و دست‌آخر با هزار التماس موفق به پرواز و راهی تهران شدیم.

این بازیکن عنوان کرد: ما زحمت خود را کشیدیم و نمی‌خواستیم که این تیم بیفتد، باور کنید از هیچ تلاشی دریغ نکردیم، اما متأسفانه تیم افتاد.

وی درباره شایعاتی مبنی بر واگذاری امتیاز شهرداری به پاس گفت: نظر شخصی من این است که این موضوع به هیچ وجه کار درستی نیست.

زمانی درباره پاس نیز بیان کرد: همگی باید تلاش کنیم تا پاس به جایگاه ابتدایی خود در همدان بازگردد و بعد هر تصمیمی که خواستند اتخاذ کنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن