اعضای تیم پاس همدان پاداش نخستین پیروزی در لیگ ۲ را دریافت کردند

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas_pas.jpgرییس کانون‌ هواداران باشگاه پاس با حضور در جمع اعضای تیم(در حاشیه تمرین امروز) به نمایندگی از حامی مالی جدید تیم، پاداش ویژه کسب نخستین پیروزی در رقابت های لیگ ۲ فوتبال را به مربیان و بازیکنان پرداخت کرد.
به گزارش "همدان فوتبال"، علی صمدی روز جمعه با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: این پاداش با هماهنگی حامی مالی تیم بابت برد ارزشمند پاس مقابل نماینده شیراز به مربیان و بازیکنان پرداخت شد.
وی اظهار داشت: حامی مالی برای حمایت از تیم فوتبال پاس اعلام آمادگی کرده و در اولین گام اقدام به پرداخت پاداش بابت پیروزی به سبزپوشان کرده است.
صمدی گفت: قرار است جلسه‌ای برای توافق و تعیین شرایط و نحوه همکاری با حضور حامی مالی و مسوولان باشگاه برگزار شود که این اقدام نقش موثری در بهبود شرایط و زمینه سازی برای موفقیت تیم دارد.
به گفته وی، در صورت کسب توافق و فراهم شدن شرایط مطلوب، حامی مالی در هفته آینده درصدی از قرارداد اعضای تیم پاس را هم پرداخت خواهد کرد.
صمدی افزود: در صورت توافق طرفین، جزییات این اتفاق در حمایت مالی از تیم فوتبال پاس برای اطلاع هواداران و علاقه مند تیم اعلام می شود.
تیم پاس همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن