سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

۳ امتیاز شیرین برابر رایکا بابل عیدی ما به مردم همدان است

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_169165957.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: ۳ امتیاز شیرین و خارج از خانه برابر رایکا بابل را به هواداران و مردم همدان تقویم می‌کنیم.
به گزارش "همدان فوتبال"، رضا طلایی‌منش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیروزی برابر رایکا بابل در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول رده‌بندی برای کسب ۳ امتیاز و پیروزی به بابل سفر کرده بودیم.
وی افرود: برای آرامش در جدول رده‌بندی و فاصله گرفتن از انتهای جدول و تثبیت جایگاه‌مان در میانه جدول باید رایکا بابل را شکست می‌دادیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط نیمه اول گفت: در نیمه اول بر روی شرایط باد و باران و عدم تمرکز یک گل را دریافت کردیم.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: بین دو نیمه با صحبت‌هایی که انجام دادیم و تعویض‌هایی که داشتیم برای تغییر نتیجه وارد میدان شدیم.
وی با بیان اینکه از عملکرد بازیکنانم کاملاً رضایت دارم، بیان کرد: در نیمه دوم تک‌تک بازیکنان با جان و دل بازی کردند و کاملاً شایسته این پیروزی بودیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: اگر کمی خوش شانس بودیم حتی در ضد حملات می‌توانستیم تعداد گل‌های خود را نیز افزایش دهیم.
گفتنی است؛ در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان با نتیجه ۲ بر یک رایکا بابل را شکست دهد.
در حال حاضر تیم فوتبال شهرداری همدان با ۲۹ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن