خبر خوش برای هواداران پاس؛

امکان حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در ورزشگاه‌های مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_didarhaye-pass_62212796.jpgمدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: امکان حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در ورزشگاه‌های لیگ دو فوتبال کشور به باشگاه‌ها ابلاغ شده و باشگاه پاس امروز رسماً طی نامه‌ای به هیات فوتبال استان، خواستار حضور تماشاگران شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایسنا، حمیدرضا عابری منصور، ضمن اشاره به این‌که پیگیر ورود ۳۰ درصدی تماشاگران به ورزشگاه هستیم، اظهار کرد: سازمان لیگ طی نامه‌ای، مجوز ورود ۳۰ درصدی تماشاگران به ورزشگاه ها را به باشگاه‌ها ابلاغ کرده اما منوط به صدور مجوز استانی از سوی ستاد مدیریت کرونا است.
وی افزود: البته ورود تماشاگران فقط با صدور مجوز امکان پذیر نیست و طبق شیوه‌نامه‌های مصوب شده علاقمندانی که نسبت به تزریق حداقل دو دوز واکسن اقدام کرده‌اند و از تاریخ دوم تزریق حداقل ١٥ روز گذشته باشد طبق استعلام سامانه هوشمند با وارد کردن کد ملی امکان حضور در استادیوم را پیدا می‌کنند.
عابری منصور یادآور شد: حضور در ورزشگاه‌ها نیازمند ثبت اطلاعات متقاضیان در سامانه امید است.
مدیرعامل پاس همدان خاطرنشان کرد: پیگیری های لازم از طریق هیات فوتبال و فرمانداری همدان در حال انجام است و امیدواریم برای بازی دوشنبه پانزدهم فروردین ماه برابر شاهین بندرعامری این امر تحقق یابد.
پاس همدان در میانه جدول لیگ دو فوتبال کشور قرار دارد و دور جدید اردوهای آماده‌سازی و مسابقات دوستانه این تیم از ۵ فروردین‌ماه آغاز شده است.
سبزپوشان دیار هگمتانه شب گذشته با برگزاری بازی تدارکاتی برابر تیم دسته دومی بعثت کرمانشاه و پیروزی ۲ بر ۱ برابر این تیم، خود را برای حضوری قدرتمند در ادامه راه نیم فصل دوم آماده می‌کنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن