احیای آکادمی فوتبال پاس همدان در دستور کار/ فراخوان باشگاه پاس برای شناسایی استعدادها

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgمدیر استعدادیابی و هماهنگی امور تیم‌های پایه باشگاه پاس همدان گفت: هموار سازی مسیر رسیدن بازیکنان پایه به تیم‌های ملی رده‌های مختلف سنی از اولویت‌های اصلی باشگاه پاس همدان خواهد بود و در همین راستا با آماده شدن زیرساخت‌های آموزشی باشگاه، در اردیبهشت‌ماه روند ثبت نام و تست‌گیری‌های آکادمی پاس پس از مدت‌ها فعال خواهد شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایسنا، میثم ناصرنژاد، ضمن اشاره به این‌که همدان با وجود داشتن پتانسیلی بالا در رشته ورزشی فوتبال چند سالی است که در حسرت داشتن نماینده در تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه است، اظهار کرد: این اتفاق تلخ اکنون تبدیل به رویا شده و باشگاه پاس درصدد است تا با برنامه هدفمند و اصولی در آکادمی مسیر رسیدن به این اهداف را هموار سازد و به جای رویاپردازی، بازیکنان همدانی را در تیم‌های ملی پایه مشاهده کنیم و استعداد آن‌ها سوخت نشود.
وی افزود: رویکرد مدیرعامل باشگاه پاس همدان ایجاد ساختار حرفه‌ای در تیم‌های آکادمی و پایه است و در حال حاضر تأمین زیرساخت امکانات آموزشی باشگاه به مراحل پایانی رسیده است.
مدیر استعدادیابی و هماهنگی امور تیم‌های پایه باشگاه پاس اشاره کرد: حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان چندین بار از مدیرعامل جدید باشگاه به علت دنبال کردن چنین اهدافی تمجید و حمیدرضا عابری منصور را یک الگو در مدیریت ورزشی معرفی کرده است.
ناصرنژاد با تاکید بر این‌که ارتقاء سطح کیفی آموزش در این مقطع نیازمند توجه و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم است، مطرح کرد: مدیریت باشگاه پاس درصدد است تا پس از گذشت سال‌ها استان همدان را در ترکیب استان‌های برخوردار از سهمیه ملی پوش قرار دهد و تاکنون پیگیری‌های لازم را انجام داده است.
وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌های تدوین شده باشگاه پاس در آینده‌ای نزدیک، کارخانه پرورش استعدادهای برتر فوتبالی استان خواهد شد و باید در راستای تحقق این اهداف کمی صبور باشیم زیرا پروسه‌ای چند ساله است.
مدیر استعدادیابی و آکادمی پاس در ادامه گفت: ثبت نام کلاس‌های فوتبالی جهت برگزاری جلسات تمرینی، تست‌گیری و استعدادیابی رده‌های سنی مختلف باشگاه پاس به زودی آغاز می‌شود و پس از دوره‌ای تقریبا طولانی آکادمی پاس همدان فعال خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان توجه داشته باشند از ۱۵ اردیبهشت‌ماه برای تشکیل تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امیدها و هم‌چنین مدرسه فوتبال ثبت نام و تست‌گیری باشگاه آغاز خواهد شد و از مربیان باتجربه بهره خواهیم برد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن