مدیران فوتبالی باسواد باید روی کار بیایند

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_169165957.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان پس از بازی مقابل سایپا با تمجید از بازیکنانش اعلام کرد آن‌ها نمایش‌های خوبی داشته‌اند و در بازی‌های فصل گذشته عملکردشان قابل قبول بوده است.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، رضا طلایی‌منش، سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان، در حاشیه دیدار مقابل سایپا در لیگ دسته اول در خصوص بازی اظهار داشت: بازی به دلیل حساسیت جدول بازی سختی بود و این مساله را می دانستیم. فصلی طاقت فرسا و پرانرژی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان ما مردانه جنگیدند و به سایپا هم تبریک می‌‌گویم. هم بابت برد و هم ماندن‌ در لیگ. از بازیکنان خودم هم تشکر می‌کنیم. ادامه همکاری من؟ قرارداد ما با شهرداری به اتمام رسید و باید منتظر تصمیمات مدیریت باشیم. لیگ پرباری بود و افت و خیز زیادی را شاهد بودیم. حتی تیم‌هایی که سقوط کردند هم تیم های لایقی بودند. هر بازی یک جنگ تمام عیار بود. عملکرد بازیکنان در هر بازی ستودنی بود و حایگاه خوبی با توجه به بضاعت و شرایط کسب کردیم.
وی درباره حضور تیم‌های ریشه‌داری چون سایپا و ملوان در لیگ یک گفت: تا زمانی که مدیران فوتبالی با سواد روی کار نیایند و ساختار باشگاه‌ها درست نباشد شاهد این مسائل هستیم. وقتی مدیر خوب باشد سرمربی هم خوب می‌شود در غیر این صورت سرمربی هم جدا می‌شود. هرچقدر مدیر بر فوتبال اشراف داشته باشد به فوتبال و ساختارش هم توجه می‌شود و به طور کلی پیشرفت را شاهد خواهیم بود. در خصوص داوری هم باید بگویم ما استعدادهای داوری خوبی داریم که همه با جان و دل سوت می‌زنند. اگر ساختار درست شود قطعا داور‌ها رشد می‌‌کنند. VAR؟ وجود این تکنولوژی بحث اصلی دسته اول نیست اما اگر وجودش به پیشرفت کمک کند چه بهتر که باشد.
طلایی‌منش در پایان افزود: با توجه به منابع مالی و شرایط می توانستیم بهتر باشیم اما با توجه به مصدومیت و مشکلات تیمی رتبه چندان بدی به دست نیاوردیم و برای فصل اول حضورمان رتبه قابل قبولی کسب کرده‌ایم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن