۳۳۱ تیم در مینی فوتبال جام پرچم همدان حضور دارند

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_169742384.jpgرییس کمیته مینی فوتبال همدان گفت: ۳۳۱ تیم در ۲ بخش آقایان و بانوان در نخستین دوره رقابت‌های مینی فوتبال جام پرچم این استان حضور دارند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا «میثم ناصرنژاد» در نشست هماهنگی مسوولان اجرایی مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در همدان اظهار داشت: این رقابت‌ها در ۹ شهرستان استان همدان برگزار می‌شود و ملایر با ۶۹ و کبودرآهنگ با ۶۵ تیم بیشترین شرکت کننده را دارند.
وی بیان کرد: این رقابت‌ها در بخش بانوان با استقبال خوبی در سطح استان همدان مواجه نشد ضمن اینکه بیش از ۵۰ تیم با وجود ثبت نام، به دلیل نقص در مدارک طبق قوانین از دور مسابقات کنار گذاشته شدند.
ناصرنژاد خاطرنشان کرد: اولین دوره از این مسابقات با مساعدت و حمایت‌های معاونت توسعه ورزش همگانی و امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی ‌محلی، فدراسیون ورزش‌های همگانی، دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان و انجمن مینی فوتبال در ۲ بخش بانوان و آقایان بالای ۱۵ سال برگزار می‌شود.
رییس هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی همدان نیز در این نشست گفت: این پیکارها باید از هفته آینده در تمامی شهرستان‌ها شروع شود و پایان مسابقات شهرستانی اواخرشهریورماه خواهد بود ضمن اینکه مسابقات شهرستانی مهرماه، استانی آبان ماه و مرحله کشوری بهمن ماه است.
«مهرداد نادری فر» با تاکید بر توجه به سطح کیفی این رقابت‌ها، افزود: تیم قهرمان برای شرکت مسابقات بین‌المللی انتخاب و معرفی خواهد شد.
وی اضافه کرد: افتتاحیه این مسابقات در شهر جوکار از توابع شهرستان ملایر برگزار و به تیم‌ها لباس ورزشی اعطا می‌شود.
نادری فر مشارکت همه جانبه در خصوص برگزاری این مسابقات به خصوص در شهرستان‌های استان همدان را نیازمند حمایت بیشتر دانست و خواستار مشارکت فرمانداران، بخشداران و دهیاران در این برنامه ملی شد.
وی ادامه داد: متولی این مسابقات هیات‌های روستایی و عشایری استان‌ها هستند و کمیته مینی فوتبال کشور برگزاری مسابقات را برعهده دارد و انتظار داریم فرمانداران و بخشداران همکاری لازم را داشته باشند.
معاون ورزش و جوانان همدان نیز بیان کرد: مسابقات مینی فوتبال جام پرچم از برنامه‌های مهم در توسعه ورزش روستایی به شمار می‌رود که باید نسبت به شکوفایی استعدادها توجه داشت.
«علی ضمیری کامل» افزود: مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در سطح روستاها، بخش‌ها، شهرستانها و استان برگزار می‌شود و تیم قهرمان از هر استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شود.
وی بیان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقات همکاری لازم را داشته باشند.
رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان نیز با اشاره به اینکه ثبت نام در مسابقات پایان یافته و قابل تمدید نیست، افزود: کمیته مینی فوتبال فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و به دنبال آن در سطح استان همدان وظیفه پرداختن به مسایل فنی و برگزاری بازی‌ها را برعهده دارد.
«هادی سبزواری» افزود: این مسابقات نبوغ ورزش روستانشینان را شکوفا می‌کند و زمینه ساز فعالیت‌های آن‌ها در میادین ملی و بین المللی است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن