مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

مشکلات تیم فوتبال پاس باید هرچه سریعتر حل شود

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgمدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: مشکلات تیم فوتبال پاس به ویژه در پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی باید هرچه سریعتر حل شود.
به گزارش "همدان فوتبال"، علی حقیقی در نشست با دست اندرکاران تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: این تیم به هشت هزار شهید گرانقدر استان همدان هبه شده و باید با کمک متولیان امر به جایگاه اصلی خود بازگردد.
وی با قدردانی از حمایت بخش خصوصی در اداره باشگاه پاس همدان اضافه کرد: تداوم حمایت های به موقع موجب دلگرمی هواداران می شود و از همین رو انتظار می رود در اسرع وقت مطالبات اعضای تیم پرداخت شود تا با انگیزه مضاعف در ادامه مسابقات حضور یابند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان بیان کرد: پاس از هواداران پرشمار برخوردار است به همین دلیل کانون توجه بسیاری از مردم و مسوولان قرار دارد و باید حمایت شود.
حقیقی با اشاره به اینکه دست تمام خیرین ورزش دوست برای حمایت از تیم فوتبال پاس را می فشاریم، ادامه داد: پاس یک مکتب قدیمی در فوتبال کشور است و وظیفه همه دست اندرکاران و متولیان فوتبال و فوتبالدوست، حمایت از این تیم است.
سرپرست تیم پاس همدان نیز در این نشست گفت: انتظار داریم همه دستگاه های اجرایی به نوعی از باشگاه پاس برای ادامه فعالیت ها حمایت کنند.
محمدرضا آرتیمانی افزود: پاس متعلق به فرد خاصی نیست و حمایت همه جانبه از این تیم چه بسا باعث بازگشت آن به جایگاه اصلی شود.
رییس کانون هواداران باشگاه پاس نیز گفت: نگرانی هواداران نسبت به تیم پاس حس قلبی است و در این چند سال برای حفظ امتیاز آن سختی و تلخی های فراوانی را تجربه کردند.
علی صمدی افزود: توقع ما کمک به تیم پاس برای فراهم کردن شرایط موفقیت این تیم در فوتبال کشور است و انتظار داریم خواسته هواداران که همانان صعود به رده های بالاتر است، با حمایت مسوولان تحقق یابد.
وی اضافه کرد: مسوولان باشگاه در تلاش برای حل مشکلات مالی و پرداخت مطالبات اعصای تیم هستند و ما نیز حمایت لازم را از آنها به عنوان حامی بخش خصوصی داریم.
صمدی اظهار داشت: هواداران در این سال های اخیر همواره یار دوازدهم تیم پاس بوده اند و توقع داریم مسوولان با درک این موضوع که پاس از طرفداران پرشماری برخوردار است، این تیم را حمایت همه جانبه کنند.
وی با اشاره به اینکه نباید تنها از حامیان مالی بخش خصوصی انتظار پرداختن به امور باشگاه پاس را داشت، گفت: باید با فراهم سازی مسیر تداوم همکاری بخش خصوصی، زمینه دلگرمی آنها را فراهم ساخت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن