مربی و بازیکن شهرداری همدان از حضور در ورزشگاه‌ها محروم شدند

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgمربی و یکی از بازیکنان تیم شهرداری همدان با حکم صادره توسط کمیته انضباطی فدراسون فوتبال، تا اطلاع ثانوی از حضور در تمامی ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم شدند.
به گزارش "همدان قوتبال" و به نقل از ایرنا کمیته انضباطی دستور موقت را برای برخی از تیم‌ها در جریان مسابقات هفته سی و یکم لیگ دسته اول صادر کرد.
براساس گزارش مقام‌های رسمی مسابقه بین تیم‌های شهرداری همدان و فجر شهید سپاسی از سری رقابت‌های لیگ دسته اول که در چارچوب هفته سی و یکم لیگ یک به میزبانی همدان برگزار شد، امیر جمشیدیان مربی و فردین نجفی بازیکن تیم شهرداری همدان مرتکب تخلف شدند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه را منجر به صدور قرار دستور موقت دانسته و به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، نامبردگان را از ورود به همه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم اعلام کرد.
همچنین بر اساس رای صادره، مربی و بازیکن متخلف شهرداری همدان می‌توانند ظرف مدت ۴۸ ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کنند ضمن اینکه رای صادره ظرف مهلت ۲ روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن