دعوت فوتبالیست جورقانی به تیم ملی

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpg«نیما احمدی» نابغه فوتبال شهر ۱۳ هزار نفری جورقان از توابع شهرستان همدان با دعوت به تیم ملی جوانان کشور، نام خود را به عنوان نخستین ورزشکار ملی پوش این شهر ثبت کرد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، احمدی پدیده چند سال اخیر فوتبال استان همدان است که در رویارویی ۲ تیم شهرداری همدان و آکادمی کیا چهره شد.
درخشش او در این مسابقه سبب شد تا آکادمی کیا با وی قرارداد منعقد کند و از این رو وارد دنیای حرفه‌ای فوتبال شد و توانست در ادامه فعالیت خود در تیم‌های پیکان تهران، پارسیان جوان ایرانیان و سایپا تهران در رده‌های نونهالان و نوجوانان بازی کند.
عملکرد موفق این بازیکن مورد توجه باشگاه پرسپولیس تهران قرار گرفت و توسط آکادمی این باشگاه مطرح کشور در تیرماه سال گذشته قرارداد خود را در رده سنی جوانان منعقد کرد.
احمدی که فرزند یوسف احمدی از پیشکسوتان و مهاجمان مشهور فوتبال شهر جورقان است، اکنون در مسیر موفقیت همراه با پیراهن تیم ملی در رده سنی جوانان تلاش می‌کند.
اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال زیر ۲۰ سال کشور از امروز یکشنبه تا ۲۹ اردیبهشت ماه جاری در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد.
این اردو برای حضور در مسابقات کافا در کشور تاجیکستان پیگیری می‌شود و این فوتبالیست جورقانی تنها نماینده فوتبال استان در ترکیب تیم ملی اعزامی به این رقابت‌ها است.
جورقان با ۱۳ هزار نفر جمعیت در پنج کیلومتری شمال مرکز همدان واقع شده است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن