عذرخواهی جمشیدیان بعد از سقوط به لیگ دو:

برای فوتبال همدان کیسه نمی‌دوزم!

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_JAMSHIDI.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان بعد از سقوط به لیگ دسته دوم از مردم همدان و اهالی فوتبال عذرخواهی کرد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از خبرگزاری فارس، احمد جمشیدیان بعد از ظهر دیروز در نشست خبری با اشاره به سقوط تیمش به لیگ دسته دوم اظهار کرد: قبل از هر چیز ابتدا از مردم همدان، جامعه فوتبال و هواداران بابت این اتفاق تلخ عذرخواهی می‌کنم و مسئولیت تمام و کمال این شکست را بر عهده می‌گیرم.
وی درباره فاصله با رسانه‌ها در طول فصل عنوان کرد: من در طول فصل به هیچ نشست خبری دعوت نشدم و تا هفته بیستم در کنفرانس‌های بعد از بازی حضور پیدا می‌کردم. اگر کم‌کاری از من بوده عذرخواهی می‌کنم. امروز بازنده کامل من هستم و ترسی از نشست خبری و عذرخواهی ندارم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه وقتی مسئولیت تیم را بر عهده گرفتم تیم بدون بازیکن بود و فقط چند بازیکن زیر ۲۳ سال قرارداد داشتند، اضافه کرد: ۵۰ درصد از فصل قبل بدهی مانده بود و شروع خیلی سختی داشتیم.
وی ادامه داد: کمتر از یک هفته هم از بحث عدم تیمداریمی‌گذشت، موضوعی که در سراسر کشور پیچیده بود و عملا یک ناامنی شغلی برای افرادی ایجاد کرده بود که می‌خواستند به همدان بیایند.
 جمشیدیان با بیان اینکه تیم بستن به‌خاطر منابع مالی محدود در ابتدای فصل خیلی سخت بود، اضافه کرد: ما باید در چنین شرایط دشواری از حداکثر پتانسیل استفاده می‌کردیم. خیلی اتفاقات تیم ما را زمین زد و یک فضای غیرفوتبالی هم در این نتایج دست داشت!
وی تصریح کرد: از ۲۸ تیرماه پارسال که شروع کردیم تا دوم خرداد امسال که لیگ تمام شد، فقط یک‌بار در ارزان‌ترین کمپ تهران اردوی یک هفته‌ای برپا کردیم. متاسفانه قدرت ورود به کمپ‌های خوب را در طول فصل نداشتیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه از ۳۰ بازیکنی که در اختیار داشتیم ۲۱ بازیکن بومی بودند، خاطرنشان کرد: کادر فنی هم به جز علی قربانی بقیه بومی بودند. قرارداد برادرم هم در کادرفنی ۱۰ میلیون بود! در برخی بازی‌ها هم فقط ۱۴ بازیکن داشتیم و پنجره باشگاه به خاطر ۲۸۰ میلیون بسته بود که برای یک تیم لیگ یکی با هزینه‌‌های میلیاردی واقعا خجالت‌آور است.
وی ادامه داد: من دو سال در پاس مربی و یک سال هم بازیکن بودم. دو سالی که سرمربی بودم تمام هزینه‌ها را تقبل ‌کردم و هیچوقت برای فوتبال همدان کیسه نخواهم دوخت.
جمشیدیان در پاسخ به این سوال که چرا با وجود کسب نتایج ضعیف در طول فصل استعفا ندادی، عنوان کرد: مدیران تیم می‌توانند شهادت بدهند که من دست باشگاه را برای این موضوع باز گذاشتم و می‌توانستند هر تصمیمی بگیرند!.
وی گفت: تا قبل از بازی هفته پایانی ۳۵ درصد دریافی داشتم و باز تاکید دارم به فوتبال همدان چشم‌داشت مالی ندارم. متاسفانه امسال اتفاقاتی افتاد که برخی از آنها توجیه نداشت. مگر می‌شود برای یک تیم در طول دو هفته یک بار هم پنالتی نگیرند؟.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در پایان گفت: بحث اول این سقوط ضعف فنی بوده و پایین‌تر نمره‌ای که در تصور همه باشد به خودم می‌دهم!

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن