چاشنی هیجان و درگیری با آغاز فوتبال محلات همدان

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgطی چند ماه اخیر مسابقات فوتبال محلات برگزار نشده بود و آنطور که باید و شاید به ورزش شهروندی از سوی شهرداری همدان توجهی نشد اما با حضور فعالان عرصه ورزش محلات جام شهیدان حاجی بابایی از فردا -جمعه ۱۲ خرداد- آغاز خواهد شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایسنا، فوتبال عاملی تأثیرگذار برای دلخوشی حاشیه‌نشینان و افراد کم‌برخوردار جامعه است؛ فوتبالیست‌های محلات با کمترین امکانات و زیرساخت‌های ورزشی آنچنان این پیکارها را جدی می‌گیرند که گویی جام جهانی دیگری در سطح کوچکتر در حال برگزاری است.
فوتبال محلات توجهی به گرما و سرما ندارد؛ تیم‌های محلات فقط به دنبال پیروزی‌اند، حتی اگر این پیروزی با چاشنی خشونت و دعوا باشد. حاضرند با بچه محله‌ای‌هایشان بازی را ببرند؛ حتی اگر منجر به درگیری شود اما افتخاری برای منطقه و محلشان کسب می‌کنند.
این روزها فوتبال محلات و در کل رشته‌های ورزش شهروندی و محلات مورد بی‌توجهی شدید شهرداری همدان قرار گرفته است اما فعالان این عرصه به هر طریقی شده با چنگ و دندان به دنبال حفظ این جایگاه هستند و بنا نیست زحمات سالیان دراز این رشته‌ها در سطح محلات برباد برود.
یک‌دوره مسابقات فوتبال محلات تحت عنوان "جام شهیدان حاجی بابایی" از فردا در شهر همدان برگزار خواهد شد. در این رقابت‌ها تیم‌های شهید رضایی چشین، پاس چشین، ثارالله شهید بهشتی، یاران محمد، پیشکسوتان محمد، شهید مدنی، نایب احمد، الوند، کولاک و هدف حضور دارند.
فردا از ساعت ۸ صبح در هفته نخست این مسابقات تیم‌های شهید رضایی چشین و پاس چشین به مصاف هم می‌روند سپس در ساعت ۱۰ صبح تیم ثارالله شهید بهشتی با یاران محمد دیدار می‌کند.
در دیدارهای بعدازظهر نیز از ساعت ۱۵ پیشکسوتان محمد پذیرای شهید مدنی خواهد بود و تیم نایب احمد با الوند در ساعت ۱۷ آخرین مسابقه این هفته را برگزار می‌کنند.
تیم های کولاک و هدف این هفته با قرعه استراحت روبرو شده‌اند و قرار است رقابت‌ها در دو گروه پنج تیمی برگزار شود.
مرتضی کوکبی مسئول برگزاری این دوره از مسابقات فوتبال محلات است و به تیم‌های اول تا سوم جوایز نقدی اعطاء خواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن