تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی مینی فوتبال بانوان کشور مشخص شدند

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_170043322.jpgتیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال بانوان کشور جام ایرانیان روز چهارشنبه به میزبانی شهر همدان مشخص شدند.
به گزارش "همدان فوتبال"، مدیر فنی این دوره از مسابقات روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها که در زمین چمن دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در جریان است، ایلام یک بر صفر اصفهان را شکست داد، تهران با همین نتیجه مقابل خراسان جنوبی پیروز شد.
«ناهید جباری» افزود: همچنین کرمانشاه ۲ بر یک تیم بوشهر را برد و تیم همدان الف با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فارس به پیروزی دست یافت تا چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شوند.
وی اضافه کرد: در مرحله نیمه نهایی مینی فوتبال بانوان کشور، ایلام با کرمانشاه دیدار می‌کند و همدان الف به مصاف تهران خواهد رفت تا چهره تیم‌های راه یافته به فینال و رده‌بندی این مسابقات شناخته شوند.
جباری ادامه داد: این رقابت‌ها تا فردا پنجشنبه به میزبانی شهر همدان ادامه خواهد داشت و به تیم‌های برتر مدال، لوح و جام قهرمانی اعطا می‌شود.
مرحله نهایی مسابقات مینی فوتبال بانوان کشور جام ایرانیان با شرکت ۲۷ تیم از استان‌های مختلف کشور به میزبانی شهر همدان برگزار شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن